809 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Imke97
Ik ben 18+4 en ben ook 6 kilo aangekomen. Het voelt dubbel want ik spreek i ...
Ja joh.. bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook.. alles is er ook weer af gegaan binnen de 9 maanden na de bevalling en was ook veel meer dan 8 kilo aangekomen. Vond het toen ook mega lastig, maar iedereen is anders! :) gewoon normaal eten en wat ik bij iedereen om me heen heb gezien komt het dan weer helemaal goed. Eigenlijk zijn dit soort topics niet zo goed misschien. 😅
6 maanden geleden
Reactie op EVR073🤰
Nou ik ben 18 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen. Schaam me dood als ik ...
Meid! Ik ben 18 weken en 10 kilo aangekomen.. ben 1,61 en 47 kilo toen ik zwanger raakte. Door HG begin zwangerschap super veel overgegeven en afgevallen, die 10 kilo is er in 2 maanden aangekomen. Ik kan het (nog) hebben maar het zou niet echt top zijn als ik elke 2 maanden nog 10 kilo aan kom haha
6 maanden geleden
Reactie op EVR073🤰
Nou ik ben 18 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen. Schaam me dood als ik ...
Ik ben nu 5,6 kilo bij en 14 weken vind het echt verschrikkelijk
6 maanden geleden
Reactie op Nina300
Hier hetzelfde. Ik ben 18 weken en inmiddels al 7 kilo aangekomen ... volge ...
Ik ben bijna 17 weken en ook 7 kilo aangekomen..... denk ook door verminderde beweging in verband met misselijkheid en vermoeidheid
6 maanden geleden
Hier nu bijna 18w en 6.8 kg eraan. Gelukkig de afgelopen weken wel wat gestabiliseerd. Bij 15w al ruim 6kg erbij.
6 maanden geleden
Ik vind het zo jammer om te lezen dat vrouwen walgen van zichzelf of zich schamen voor het aankomen van kilo’s. Het helpt mij vooral trots te zijn op wat ons lichaam voor elkaar kan krijgen, en richt me meer op hoe ik me voel dan op wat de weegschaal zegt. Ik gun het iedereen om onbezorgd te genieten van deze tijd zonder onzekerheden of negatief beïnvloed zelfbeeld❤️
6 maanden geleden
16 weken en + 2 kilo.
Heb ook heeel veel trek dus het aankomen zal nu wel beginnen nadat ik juist de eerste weken nergens zin in had
6 maanden geleden
Reactie op Jezzica93
Nee ik weeg heel af en toe zelf uit nieuwsgierigheid haha
Aaa okay, ze hebben namelijk nog nooit aan mij gevraagd om te wegen