809 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op rosak
16 weken en dikke 6 kg erbij. Wel ook 3e kindje merk dat het snel gaat en d ...
Ik ook! Welk gewicht met je gestartk?
Ik ben 1,75 en gewicht was 61 kilo
6 maanden geleden
Ondertussen 18 weken en 1,3 kg aangekomen. Wel al echt een enorme buik.
6 maanden geleden
Ik ben 17 weken, start gewicht was 58kg, en er is nu al 10 kilo bij. Gek genoeg pas ik de meeste van mijn normale kleding nog.. 🙈🤪 maar ik zie het uiteraard wel. Grote buik ook al voor een 1e kindje vind ik 🙈. Ik bereid mij voor op 25kg… dat gebeurde bij mijn zussen ook, en ik ben niet heel gek aan het eten, sport nog zoveel mogelijk etc.
6 maanden geleden
18+4 weken en 3 kg lichter dan me startgewicht 🤔 en ben niet ziek geweest of last van overgeven gehad
6 maanden geleden
Ik ben 19 wkn nu en iets van bijna 5 kilo aangekomen. Wel al een grote buik en borsten die groeien.
En andere werkzaamheden ivm 5de ziekte dus minder actief speelt waars ook wel mee. Gelukkig gaat dit aankomende week veranderen. Paste al heel snel mn kleding niet meer.
6 maanden geleden
Reactie op mommy2023love
Ohh ik ook 16 weken en 6,5 kilo. Ben gelukkig niet de enige voel me echt al ...
Mijn gewicht was 59, nu dus 65. Vooral grote buik, maar zie ook wel wat dikkere bovenbenen en armen. Vocht ook denk ik, want mijn ringen zaten eerst heel los en nu krijg ik ze amper nog af.
6 maanden geleden
17+3 en alweer 3,5 kg aangekomen. Helemaal prima 😁 alleen maar een goed teken om aan te komen dat betekent dat onze kleine goed groeit 🩵🩵
6 maanden geleden
Reactie op finniesmama
Zijn er hier meer met een HG zwangerschap die rond de 15/16 weken minder zi ...
Hoor ik wel vaker! Zelf geen ervaring mee. Denk dat je lichaam in spaarstand gaat.. merk wel dat de mensen die dit hadden uiteindelijk wel weer op hun normale gewicht komen zodra ze ontzwangerd zijn :)
6 maanden geleden
19+0 en 1,9 aangekomen. Had vooraf al een bmi tussen de 30 en 31 dus ik probeer het een beetje binnen de perken te houden. 🥲