809 Reacties

6 maanden geleden

Nu 17 weken. Was 10 kg afgevallen door misselijkheid en nu weer 1.5 kg aangekomen. Dus eigenlijk nog steeds -8.5 kg

6 maanden geleden

16+4 en bijna 8 kilo aangekomen 😮‍💨

6 maanden geleden

20 weken en 2 kilo aangekomen

6 maanden geleden

18 weken, was eerst 1,5 kilo afgevallen, inmiddels weer 3,5 kilo erbij. Dus 2 kilo aangekomen sinds startgewicht. Gaat wel steeds sneller heb ik het idee😂

6 maanden geleden

Reactie op finniesmama

Zijn er hier meer met een HG zwangerschap die rond de 15/16 weken minder zi ...
Minder gaan overgeven, pas 17+2 en nu 2 kg aangekomen.. benieuwd wat er gaat volgen.

6 maanden geleden

16+4 en eerst 5 kilo afgevallen. Nu sinds 2 weken weer aan het aankomen. Nu nog 1 kilo onder m’n start gewicht en dat schommelt steeds een beetje omhoog en omlaag.. maar ik kom dus nog niet echt aan, hoewel wel heel m’n figuur al is veranderd haha.

6 maanden geleden

21+3, 1,5 kg aangekomen

6 maanden geleden

18+6 en ik begin extra gewricht nu wel te meten. Ik ben 1.80 en Ik woog 69/70 en nu vaak 72/73. Maar het verschilt echt heel erg met wat je drinkt, eet of weer uitstoot 🙈

6 maanden geleden

18 weken 4 kilo 😏

6 maanden geleden

Bijna 18w en 4kg aangekomen

6 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Week 16 gewicht 74 kg. Ik begin nu boven mijn startgewicht uit te komen. ...
Week 19 gewicht 76 kg, dat is 2,5 kg boven mijn startgewicht. Het lijkt echt in groeispurts te gaan. De ene week laat de weegschaal nauwelijks verschil zien, de andere week zit er ineens een hele kilo extra aan.

6 maanden geleden

21+1 en ben tot nu toe 4,5 kg aangekomen

6 maanden geleden

Ik ben 21w4d en 7,5 kilo aangekomen

6 maanden geleden

Ik ben precies 20 weken en ben nu 6 kg aangekomen. Woog eerst 65 en nu 71. Bij mijn vorige zwangerschap (9 jaar geleden) ben ik in totaal 12 kg aangekomen. En een jaar later 20 kg afgevallen zonder er echt mee bezig te zijn. Dus maak me niet per se zorgen over de extra kilo's! ☺️

6 maanden geleden

19+6 was 4,5 kilo afgevallen en daarvan nu weer 2 aangekomen. Dus nog steeds 2,5 kilo onder startgewicht

6 maanden geleden

19 weken en 5,5 kg aangekomen (wel een stuk chocoladetaart gegeten voor het wegen, dus hopelijk ietsjes minder 😂).

6 maanden geleden

20+5, eerst afgevallen wegens misselijkheid. Nu inmiddels 1,5 kg boven startgewicht!

6 maanden geleden

20 weken en 4 kg aangekomen.

6 maanden geleden

18 weken +2 kg

5 maanden geleden

18 weken en 5 kg afgevallen