809 Reacties

5 maanden geleden

18 weken zwanger en 3 kilo aangekomen ongeveer

5 maanden geleden

19+2 (al denk ik dat ik verder ben) en 2 kilo aangekomen! Probeer echt erop te letten 😊

5 maanden geleden

Reactie op Queeneileen

19+2 (al denk ik dat ik verder ben) en 2 kilo aangekomen! Probeer echt erop ...
Hoe bedoel je met dat je denkt dat je verder bent? Bij je termijn echo hoor je toch gewoon de uitgerekende datum?

5 maanden geleden

Reactie op Doortje123

Hoe bedoel je met dat je denkt dat je verder bent? Bij je termijn echo hoor ...
Ja klopt, alleen baby loopt beetje voor op ontwikkeling en de maand ervoor had ik een positieve test maar ging bloeden. En ik wist dus niet zeker wanneer mijn laatste periode was en dus hebben ze de maand erop gedaan.

5 maanden geleden

Reactie op Queeneileen

Ja klopt, alleen baby loopt beetje voor op ontwikkeling en de maand ervoor ...
Maar bij een termijnecho meten ze de baby en als de baby al maanden ouders was hadden ze dat wel gemeten toch ik denk dat je baby gewoon wat voor loopt op groei maar dat hoeft niet te betekenen dat je eerder bent uitgerekend volgends mij

5 maanden geleden

Reactie op Queeneileen

Ja klopt, alleen baby loopt beetje voor op ontwikkeling en de maand ervoor ...
Heb je dit al is met je vk besproken?

5 maanden geleden

Reactie op Doortje123

Maar bij een termijnecho meten ze de baby en als de baby al maanden ouders ...
Het zou gaan om 3 weken. Maar binnenkort weer een echo en dsn ga ik wat vragen stellen. Komt vast goes

5 maanden geleden

21 weken en ongv 800 gram aangekomen dus is heel erg verschillend. Dn echt al wel een ronde buik hiero. 🤪

5 maanden geleden

20+3 3kg aangekomen

5 maanden geleden

Nog steeds 6 kg aangekomen. Ondertussen 19.3 gaat nu niet meer zo hars

5 maanden geleden

21 weken, schommelt per keer beetje , rond de 800 gram aangekomen.

5 maanden geleden

18 weken en 8 kilo erbij. Begon op 61 kilo en ben 1,75 bij mijn 1e was ik nu 4 kilo bij het gaat zo snel nu voel me ook niet lekker in mijn vel

5 maanden geleden

18 weken 1.3 kilo aangekomen

5 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

Week 19 gewicht 76 kg, dat is 2,5 kg boven mijn startgewicht. Het lijkt e ...
Week 20 gewicht 77,5 kg, dat is 4 kg boven mijn startgewicht. Het gaat ineens zo hard!! Ik heb moeite met mijn veranderende lijf.. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend die mij elke dag precies vertelt wat hij allemaal juist zo mooi vindt aan mij 🥰

5 maanden geleden

Ik zit al aan de 10 kilo nu 18.4 weken, van de 3e

5 maanden geleden

Ik ben 7 KG afgevallen.. gelukkig hou ik sinds 2 weken voeding binnen dus zal ik wel gaan aankomen vermoed ik. Met baby alles dikke prima hoor overigs🥰

5 maanden geleden

2 kilo nu Bijna op de helft 👶🏻

5 maanden geleden

19 weken en + 6 kilo. Ik woog voor mijn zwangerschap 65 bij een lengte van 1.74. Volgend mij is 6 km erbij op dit termijn nog normaal, maar als ik al die berichten hieronder lees word ik toch wat onzeker. 🫣

5 maanden geleden

9KG erbij gekomen in 19 weken.. Vind het wel erg veel, maar ik was ook wel slank. Was 68 kilo met 1,79.

5 maanden geleden

22 weken en 6 kilo aangekomen. Buikje groeit goed ☺️💪🏻