809 Reacties

5 maanden geleden

20 weken vandaag en 1.8 kilo aangekomen. Maar er zaten nog wel wat extra kilo's van de eerste zwangerschap dus ben dr blij mee dat t nu niet zo hard gaat.

5 maanden geleden

Reactie op BAMarianne

19 weken en + 6 kilo. Ik woog voor mijn zwangerschap 65 bij een lengte van ...
Echt niet onzeker worden! Als je te veel of te weinig aankomt zal je verloskundige het zeggen. Meer dan 50% van de Nederlanders heeft overgewicht, dus ik ga ervan uit meer dan 50% die reageert in dit topic ook. En bij overgewicht kom je meestal minder aan tijdens je zwangerschap. Staar je dus niet blind op de kg’s van anderen, het gaat er echt om wat past bij jouw lichaam!

5 maanden geleden

Reactie op Pluim

Echt niet onzeker worden! Als je te veel of te weinig aankomt zal je verlos ...
Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook heel veel aangekomen en vanzelf weer afgevallen. Mijn verloskundige vertelde toen dat ik niet veel reserves had dus dat mijn lichaam extra opsloeg. Na de bevallingen meteen 10 kilo kwijt en daarna echt elke week een kilo eraf totdat ik weet.op het startgewicht zat. Ik ben 18 weken en nu al 8 kilo aangekomen 🥲 wel een tweelingzwangerschap dus dan kom je sowieso meer aan. Startgewicht was +- 54 kilo en ik ben 169cm.

5 maanden geleden

Ik ga richting de 21 weken en heb er zo’n 3 kilo bij - geen idee of dat veel of weinig is maar ik voel me nog goed 🥹

5 maanden geleden

Van 64 nu naar 68 kilo 21+ wk

5 maanden geleden

Nu nog maar 3 kilo🫶🏼

5 maanden geleden

Ohja en vandaag 21 weken😇

5 maanden geleden

Ondertussen 19+4 en nog steeds 4 kilo 😊 1,67 en van 61 naar 65 kg. normaal eten en blijven sporten 💪🏼 Doen waar je je goed bij voelt!

5 maanden geleden

18 weken en 2kg aangekomen

5 maanden geleden

22 weken en bijna 9 kilo. Echt veel maar ik ben gestopt met roken door me zwamgerschap denk dat dat ook een rol heeft?

5 maanden geleden

Reactie op Celine34

22 weken en bijna 9 kilo. Echt veel maar ik ben gestopt met roken door me z ...
Dit lijkt veel omdat hierboven alleen maar lage kilo’s staan, maar dit is wel redelijk gemiddeld hoor! Totaal +12-16kg bij gezond BMI is normaal. Ik zit zelf op +7kg bij 19 weken. Sommige weken gaat het hard en andere weer langzaam en bij een ander andersom. Iedereen groeit op z’n eigen tempo. https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/gezond-aankomen-zwangerschap/

5 maanden geleden

22 weken en 5 kg

5 maanden geleden

Reactie op anoniem666

Ondertussen 19+4 en nog steeds 4 kilo 😊 1,67 en van 61 naar 65 kg. normaal ...
Vind dit een rare comment hoe je het brengt. Sommige vrouwen kunnen er niks aandoen dat ze meer aankomen

5 maanden geleden

Reactie op Lesley03

Vind dit een rare comment hoe je het brengt. Sommige vrouwen kunnen er niks ...
Ik denk dat het verkeerd gelezen wordt. Dit is hoe ik het doe. Iedereen is anders en ieder lichaam is anders. Volgensmij heb jij al mijn vorige comments niet gelezen want bij iedere comment zet ik dingen als ieder lichaam is anders en iedereen is mooi op haar eigen manier. En dat iedereen moet doen waar je je goed bij voelt. Niet iedereen sport dat is helemaal prima. Nogmaals ik denk dat je het verkeerd leest aangezien ik er altijd op let hoe ik het over breng en dat ik er bij zet dat iedereen het goed doet en mooi is op haar eigen manier 😁

5 maanden geleden

Vandaag 23 weken en 4,5kg rijker 😜

5 maanden geleden

21 weken en ik begin nu pas aan te komen. Denk max 2 kilo

5 maanden geleden

Reactie op S_2021

Dit lijkt veel omdat hierboven alleen maar lage kilo’s staan, maar dit is w ...
Klopt, hoop alkeen dat ik niet meer dan 16 wordt🥹🥹

5 maanden geleden

21 weken, 3,5 kilo

5 maanden geleden

21+4 en 3,5 aangekomen 🥲

5 maanden geleden

21+3 en ik merk nu dat ik aan begin te komen, kom nu dus bijna op m’n start gewicht. Dus vind het vanaf nu spannend worden haha