809 Reacties

5 maanden geleden

Nu 19+2 en 3 kilo aangekomen. En baby groeit helemaal volgens planning 🩵

5 maanden geleden

21+3, 3 kg aangekomen

5 maanden geleden

23+1 en 5kg aangekomen. Het gaat sinds 2 weken nu een stuk sneller!

5 maanden geleden

19+3 en 4,5kg ongeveer aangekomen. Ik heb de neiging om in een korte tijd 'ineens wat' aan te komen en dan een tijdje stabiel te blijven. Was heel snel 2kg aangekomen, al vroeg in de zwangerschap, maar dan bleef het daar ook bij voor vele weken 😅 de 4,5kg heb ik nu ook al een week of 2. Heb overigens normaliter al 'overgewicht', ik ben 1.70m en ben vele jaren stabiel 85kg. Niet dat ik slank ben of was😉, maar, heb ook wat spiermassa wegens fitness. En daarnaast amper misselijkheid in de zwangerschap gehad, juist best wel wat honger :-)

5 maanden geleden

23 weken en nu 8 kg aangekomen

5 maanden geleden

21 weken en 3,6 aangekomen

5 maanden geleden

19+1 en 1,3kg aangekomen nu. In begin van de zwangerschap wel buikgriep gehad.

5 maanden geleden

21+5 en nu 16,1 kg aangekomen 🥲 maar ik kom ook van ernstig ondergewicht dus uiteindelijk is het goed.. maar het mag nu wel stoppen van mij..

5 maanden geleden

20+2 en nog niks aangekomen. Vanaf het begin schommelt het tussen 66 en 67 kg. Buikje is al wel beetje zichtbaar 🥰

5 maanden geleden

21 weken en 5,9kg (startgewicht was 60kg)

5 maanden geleden

19+4 en 0,5-0,8 erbij

5 maanden geleden

23+3 en nu 3/3,5 kg erbij. 1.72 en 60 kg startgewicht

5 maanden geleden

20 weken en 7 kg aangekomen, maak me oprecht zorgen, het gaat zo hard 😭

5 maanden geleden

Bij mij gaat het opeens hard. Nu 22 weken en 5-6 kg aangekomen (bleef een hele tijd “hangen” rond 3-4)

5 maanden geleden

Reactie op Danielle999

20 weken en 7 kg aangekomen, maak me oprecht zorgen, het gaat zo hard 😭
Dit is echt heel normaal hoor!

5 maanden geleden

Reactie op Korinaw

21+5 en nu 16,1 kg aangekomen 🥲 maar ik kom ook van ernstig ondergewicht d ...
Ik ben nu 23 weken en 14,5 kilo aangekomen. Had ook ondergewicht, weet echt niet wat me overkomt haha

5 maanden geleden

23+2 en 2 kg aangekomen (ben 1.72 en 58 is mijn startgewicht). Bij mijn 1e zwangerschap was het meteen na de bevalling er allemaal af 🤭 benieuwd of dat weer zo gaat zijn…

5 maanden geleden

Het wisselt bij mij echt elke week, maar ik weeg me ook maar 1x per week dus dan ligt het er ook maar net aan wat je gegeten hebt etc 😂. Gister weer lichter dan twee weken geleden. Nu 21 weken en 4,8 kg aangekomen.

5 maanden geleden

20 weken nu en 5 kilo zag ik vanochtend😫 heb overgewicht dus vind het daarom niet zo leuk maar goed alles voor de kleine💙

5 maanden geleden

23+1 en 8 kilo aangekomen. Ik woog 65 kilo en ben 1.62 😋