Haii allemaal,
Ik ben vandaag 9+3 en ben tot nu toe maximaal 1 kg aangekomen.
Ieder mens is anders natuurlijk maar vroeg me af is dat niet weinig?
Hoeveel weken zijn jullie en hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?
En vanaf welke week begonnen jullie meer aan te komen?
11 weekjes en 7,2 kg aangekomen ondanks dat ik erg misselijk ben steeds. Moet ook want zat nog op ernstig ondergewicht. Maar ook ingewikkeld hoor! Ben zo bang dat het zo door blijft gaan. zwanger van een (tweeling)
11 weken en zelfde gewicht, maar had nog wat kilo’s van mijn vorige zwangerschap eraan zitten. Dus hopelijk kunnen we het binnen de perken houden!:) heb tot nu toe ook geen extreme cravings dus dat scheelt 🤭
11 weken en een halve kilo aangekomen. Op de site van 24 baby staat wel een tabelletje wat je wanneer gemiddeld aankomt. Dit is ook afhankelijk van je startgewicht.
11+1 en 2 kilo afgevallen. Ik heb bijna een jaar hormonen geslikt en de laatste maand hormonen gespoten om zwanger te worden. Hierdoor ben ik 7 kilo aangekomen. Zie er nu veel minder opgeblazen uit dus maak me er nog geen zorgen om.
12+6 en 3 kilo aangekomen ( ik rookte altijd en ben gelijk gestopt denk dat ik daardoor ook ben aangrkomen. Ik baal er erg van, maar niks aan te doen ik snoep ook veel
Ik weeg mezelf helemaal niet 🙈🙈… ik zie dat mijn lichaam meer vetjes vasthoudt, maar ik heb het idee dat dat ook door hormonen enzo komt. Dus ik ga liever niet te veel met getalletjes bezig zijn. Meer mensen zoals mij? 🙈