809 Reacties

7 maanden geleden

Bedankt voor al jullie reacties! Heel interessant om te lezen hoe dat bij iedereen gaat!

7 maanden geleden

Ik ben 12 weken zwanger en 1,2 kg aangekomen😵‍💫

7 maanden geleden

10 weken en ben nu 3 kg afgevallen

7 maanden geleden

12.2 en nu -5 kilo.

7 maanden geleden

Reactie op an dreams

Ik weeg mezelf helemaal niet 🙈🙈… ik zie dat mijn lichaam meer vetjes vast ...
Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap nooit gewogen (heb anorexia gehad en had aangegeven dat ik wegen lastig vond). Nu alleen 1x gewogen met 6,5 week om een (soort van) startgewicht te bepalen. Wil niet te vaak wegen zolang daar geen reden toe is. Je doet er toch weinig aan denk ik!

7 maanden geleden

12 weken, 5 kilo afgevallen!

7 maanden geleden

11 weken + 1kg

7 maanden geleden

8+5 weken en 100gram afgevallen😅

7 maanden geleden

11+5 en ik schommel nog maar ongeveer 800 gram aangekomen

7 maanden geleden

12+1, -0.5 kg. Het was -1kg wegens misselijkheid. Heb wel echt een zichtbaar buikje en mn borsten zijn ook gegroeid, dus dat is best bijzonder om te merken!

7 maanden geleden

9 weken en +1,8 kilo

7 maanden geleden

Ben morgen 12 week en nu 2kg aangekomen

7 maanden geleden

Bij mijn eerste kindje 7 kilo bij Bij mijn 2de kindje 2 kilo bij Bij mijn 3de kindje 22 kilo afgevallen. Door galblaas problemen en eten aanpassen Nu 9+5 zwanger en 5 kilo afgevallen

7 maanden geleden

Ik ben nu 11+3 en ben 0,5kg lichter - geen last van overgeven gehad dus m’n lichaam is gewoon druk aan het werk gok ik

7 maanden geleden

11+4 en 1.5 kg erbij. Ik eet vreselijk ongezond (door misselijkheid) dus het valt me mee

7 maanden geleden

Ik ben 9+2 en nu al 3 kg aangekomen. Dat is te veel! Zeker omdat ik al overgewicht had voor de zwangerschap. Maar het enige dat helpt tegen de misselijkheid is heel vaak eten... En dat helpt niet!

7 maanden geleden

Reactie op Steentje133

Ik ben 9+2 en nu al 3 kg aangekomen. Dat is te veel! Zeker omdat ik al over ...
Ah wat balen dan. Als de ergste misselijkheid is over is wordt het hopelijk weer wat makkelijker. Ik ook 9+2 en 200 gram. Maar eet en drink voordat ik uit bed ga, dus het zal niet zoveel schelen. Ben ook misselijk, maar eet vooral droge crackers enzo. Ik was/ben ook wat te zwaar, dus hoop dat ik dit wat kan vasthouden, ipv ongezonde snacks.

7 maanden geleden

Reactie op Steentje133

Ik ben 9+2 en nu al 3 kg aangekomen. Dat is te veel! Zeker omdat ik al over ...
Ik zelfs al bijna 5 bij 12 weken😨

7 maanden geleden

10+ 6 en 2 kilo afgevallen (misselijk en geen eetlust)

7 maanden geleden

13+3 en 2 kilo afgevallen :)