809 Reacties

7 maanden geleden

Ik ben nu weer 1 kilo afgevallen. Ben 9+1 vandaag. Maar dat was de vakantiekilo haha dus op mn startgewicht. Eet ook wel gezonder nu. En natuurlijk geen wijntjes meer, dat zal ook wel schelen 😂

7 maanden geleden

8 + 6, en 1.5 kilo aangekomen.

7 maanden geleden

12+6 en bijna 1,5kg aangekomen

7 maanden geleden

10+3 en al 3 kg 🤡 weeg van mezelf weinig dus 3 kg is veel voor mijn lichaam. Hoop dat t niet zo door zet

7 maanden geleden

8+6 en al 2 kilo aangekomen 🥲wel zwanger van een tweeling. Ik woog van mezelf weinig, maar dit vind ik heel moeilijk opnieuw. Bij mijn eerste zwangerschap ruim 20 kilo aangekomen en uiteindelijk is dat er ook afgegaan.

VRIEND

7 maanden geleden

10 weken, halve kilo er af. Eet de hele dag door maar het compenseert denk ik met weinig trek in avondeten. 😅

7 maanden geleden

10+3 en 0,5 kilo aangekomen. Ik durfde mij vanmorgen niet te wegen omdat ik best wel een klein buikje al heb en 2 cup maten groter. Maar het viel mij 😊

7 maanden geleden

9+3 en nu bijna 5 kg afgevallen... Ik heb veel last van misselijkheid.

7 maanden geleden

Ik ben nu 11+2 en niks aangekomen, maar gelukkig ook niet afgevallen. En dat terwijl ik wel echt misselijk ben en aanzienlijk minder eet.

7 maanden geleden

12 weken en 4 kilo zwaarder 🫣. Bij mijn vorige zwangerschap 24 kilo aangekomen (uiteindelijk ook alles er weer af, door met name sporten en voeding).Voor iedereen die hier onzeker van word.. Staar je niet blind op cijfers. We starten allemaal anders qua lengte en start gewicht.. Succes en gezondheid allemaal! ❤️

7 maanden geleden

9+6 en ongeveer 1 kg aangekomen 😊

7 maanden geleden

13+5 en 3,5 kilo aangekomen, vond ik best confronterend. Maar ben ook wel bijna 2x zoveel gaan eten dus het is oke. Voor mijn zwangerschap at ik maar heeel weinig. Nu is het gewoon een gezonde hoeveelheid en aankomen hoort daar nou eenmaal bij.

7 maanden geleden

9+6 en 1.2 kg afgevallen. Mede door de misselijkheid

7 maanden geleden

11+6 weken 5 kilo aangekomen 🥺

7 maanden geleden

12+2 weken en 3 kg aangekomen.

7 maanden geleden

11 weken en nog niets aangekomen, terwijl mijn borsten echt groter zijn en mijn buik ook heel opgezet is. Ben wel een aantal weken heel misselijk geweest met overgeven, dus wellicht wat afgevallen toen. Verder ook wel heel veel snacks gegeten dus ben blij dat dat nog niet te zien is op de weegschaal! 😂

7 maanden geleden

Reactie op Lsn1

Ik ben nu 11+3 en ben 0,5kg lichter - geen last van overgeven gehad dus m’n ...
Heel herkenbaar! Hier 13 weken, eerste weken alleen afgevallen zonder dat ik klachten had. Nu nog een kilo lichter dan mijn startgewicht.

7 maanden geleden

9+4 en 4 kilo afgevallen door misselijkheid en overgeven

7 maanden geleden

12 weken en 4,3 kilo afgevallen door de misselijk en geen eetlust (constant een vieze smaak in mijn mond)

7 maanden geleden

Ik ben 10 +2 en ben al 2.5kg aan gekomen. Maar mijn startgewicht was 45 kg (ben maar 1.56 en heel slank) heb ook wel al een buikje, maar ik eet ook wel meer!