809 Reacties
7 maanden geleden
Ik weet niet wat ik woog en ook niet wat ik nu weeg. Mijn borsten wel groter en mijn broeken zitten ook strakker bij m’n buik. Bij de vorige zo’n 25kg aangekomen en daar deed de verloskundige zo debiel over dat ik het wegen nu niet doe. Zolang het maar goed gaat met mijn baby in m’n buik. Ik eet overigens gewoon gezond en hou van nature veel vocht vast dus zal vast al weer zijn aangekomen
7 maanden geleden
Ik ben 11 weken en zeker wel een paar kg aangekomen, geen idee hoeveel want weet het startgewicht niet 😅.
Bij mijn eerste zwangerschap toch ook echt wel rond de 25 kg totaal aangekomen, dus ik bereid me alvast voor daarop. Was toen wel erg slank en nu zat er toch echt nog wel 10 kg van de vorige aan die er nog steeds af moest.
Houd wel veel vocht vast ook..
(Ik gok 3 a 4 kg aangekomen nu..)
7 maanden geleden
Morgen 13 weken. Tot nog toe 1,5 kg afgevallen. Dus voor alsnog op schema om niet te veel aan te komen. Hopelijk gaat het zo door.
7 maanden geleden
Ik zat op het randje van ondergewicht toen ik zwanger werd, met een bmi van 18.4. Door hg in de eerste maanden nog meer afgevallen. Nu kom ik ineens mega aan, 5,5 kilo, ben precies 15 weken zwanger nu.
7 maanden geleden
Reactie op Kleinecx
Ik ben 10 +2 en ben al 2.5kg aan gekomen. Maar mijn startgewicht was 45 kg ...
Wat grappig ik heb dit dus ook.. lukte me nooit om aan te komen en nu ineens wel en ben er zo blij mee, vind mezelf met elke kilo mooier worden
7 maanden geleden
Ik ben nu met 11 weken ongeveer 2 kilo aangekomen. Weinig bewogen laatste tijd en het enige wat helpt tegen de misselijkheid is (vr)eten. Gelukkig kan ik nu ook wel weer beter groente verdragen en enigszins iets vers klaarmaken. Maar heb ook weer vaker zin in snacks. Er kan bij mij beter niet al te veel bij komen.
7 maanden geleden
Reactie op Zeeuws-meisje
Ik ben 11 weken en zeker wel een paar kg aangekomen, geen idee hoeveel want ...
Netjes toch.
Ik ben nu 13 weken en ben 2,5 kilo aangekomen