809 Reacties

7 maanden geleden

14+1 weken en precies 1 kilo aangekomen

7 maanden geleden

15.4 en ongeveer 1 kilo aangekomen

7 maanden geleden

13 weken en 6 kilo afgevallen...

7 maanden geleden

15.2 en 1 kilo aangekomen

7 maanden geleden

13 +2 2 kilo aangekomen

7 maanden geleden

Nu 12 + 1 en 3kg aangekomen. Startgewicht was ook vrij laag (45kg)

7 maanden geleden

13 weken en hetzelfde gewicht, niets erbij en niets eraf.

7 maanden geleden

Ik nu 2 kilo erbij en ben bijna 12 weken. Is dit ongeveer normaal? Omdat ik niet de slankste ben, ben ik bang dat ik mega veel aan ga komen..

7 maanden geleden

Reactie op Tinita93

Ik nu 2 kilo erbij en ben bijna 12 weken. Is dit ongeveer normaal? Omdat ik ...
Lieverd ik ben 5 kilo aangekomen en ben 15 weken. Ik ben wel een ex-roker en het was deze maand ramadan suikerfeest veel gegeten dus ook

7 maanden geleden

Reactie op Tinita93

Ik nu 2 kilo erbij en ben bijna 12 weken. Is dit ongeveer normaal? Omdat ik ...
https://verloskundigenamsterdamzuid.nl/nieuws/gewichtstoename-zwangerschap/#:~:text=De%20gewichtstoename%20is%20meestal%20niet,mee%2C%201%20tot%202%20kilo's. Ik vind dit overzichtje een handige richtlijn. Maar daarin ook: dit zijn gemiddelden. Mijn eigen ervaring is ook dat het in het eerste jaar na de bevalling makkelijker afvallen is. Tuurlijk moet je er wat voor doen, maar het lijkt meer effect te hebben. Nu heb ik bij de eerste niet zo op mijn gewicht gelet en was ik enorm aangekomen. Dit keer wil ik het proberen te beperken.

7 maanden geleden

13.6 en ben 0 kg aangekomen. Merk wel aan mijn lichaam dat ik overal wat vettiger ben, vooral mijn benen en gezicht. Dus denk toch wel echt verlies van spiermassa en aankomen in vet (en baby en bloed en vruchtwater). Bovendien sport ik minder een eet ik als een bootwerker

7 maanden geleden

Ik ben vandaag 11+3 en ik ben juist afgevallen, maar dat komt door de buikgriep die ik heb gehad. Ben nu weer op mijn startgewicht.

7 maanden geleden

12+4 weken en 0kg aangekomen, wel wat cravings gehad, maar verder geen bijzonderheden.

7 maanden geleden

Ik ben 11+3 en niks aangekomen. In het begin afgevallen, nu weer op begin gewicht

7 maanden geleden

11w was 4.5 afgevallen en ben inmiddels 1 aangekomen dus het valt gelukkig nog mee

7 maanden geleden

12 weken en 3 kilo aangekomen

7 maanden geleden

14 weken en net aan 3 kilo erbij

7 maanden geleden

12 weken en +3 kg 🫢 nog nooit de 70 kg aangetikt.

7 maanden geleden

12 weken - 2,8kg aangekomen

7 maanden geleden

14 weken en 1 kilo aangekomen