809 Reacties
7 maanden geleden
15 weken en 4 kilo aangekomen. Ik heb een normaal postuur en vond het dus behoorlijk confronterend om aan te komen in het begin. Mijn borsten zijn ook gewoon al 2 cups groter 🙈 Maar eigenlijk zegt het getal op de weegschaal me nu niet veel meer. Ik zit goed in mijn vel, eet gezond en niet meer dan anders maar mijn buik groeit al behoorlijk. Zolang de kleine het goed heeft ben ik blij en ook het veranderende lichaam went! Vooral niet te streng zijn voor jezelf en trots zijn op wat ons prachtige lijf aan het doen is.
7 maanden geleden
Reactie op BBTV
Ik ook haha
Ik ook zoveel! Ik heb niet heel raar gedaan kwa eten ofzo! Ik was zelfs een maand in azie en daar was niet heel veel te snoepen. Bijna alleen nasi en fruit gegeten. 🙈🙈🙈als de kleine er maar goed door groeit! Ik ben vandaag 12+5 en ik vind al sinds een week of 11 dat ik echt een buikje heb. Zo een rond bolletje wat uitsteekt. Dat had ik niet verwacht al zo vroeg. Voor mijn zwangerschap had ik geen buikje, misschien scheelt dat? (Ik was gewoon plat daar 🙈😋).
7 maanden geleden
11+6 en inmiddels ongeveer 1,5 kilo aangekomen met een gezond eetpatroon.
7 maanden geleden
13 weken en ongeveer 1 kilo aangekomen schat ik. Weet mijn start gewicht niet omdat ik nooit op de weegschaal sta maar eerste meting was toen ik 7 weken was en heb nog steeds hetzelfde gewicht.
Eerste zwangerschap was echt een excuus voor al het lekkers dus nu probeer ik wel gewoon normaal te doen😂 toen woog ik met 13 weken al 3 kilo zwaarder dan dat ik nu weeg met 13 weken en dat terwijl ik slanker/lichter begon aan de zwangerschap
7 maanden geleden
Startgewicht 73,5 kg (door wisselend medicijngebruik iets te zwaar voor mijn 1,63 m lengte, maar gelukkig ben ik wel goed in verhouding).
Week 6 gewicht 72,5 kg.
Week 11 gewicht 73 kg.
Week 14 gewicht 72 kg (na twee weken vakantie in het buitenland waar ik er goed op heb gelet om bijvoorbeeld extra groenten en fruit te eten naast de huisgemaakte Afrikaanse gerechten, maar desondanks ben ik toch iets afgevallen door het anders eten dan thuis).
Netto ben ik nu op 14+2 dus 1,5 kg lichter dan mijn startgewicht. De kleine blijft gelukkig lekker doorgroeien 🥰
7 maanden geleden
Ik ben de laatste 8 dagen opeens 1,4 aangekomen 🤯🤯🤯 schrik er wel van. Heb ook wel echt veel naar binnen gestouwd door misselijk (tegen mn zin in).
7 maanden geleden
Ik begin nu pas met aankomen (15 weken) zit nogsteeds niet op start gewicht
7 maanden geleden
Ik ben de laatste week ineens weer een kilo afgevallen. Nu 12 weken. Was bij 11 weken iets boven mijn begin gewicht (halve kilo erboven) en nu ineens een kilo minder dan het begin gewicht. Terwijl ik de laatste week minder heb overgeven dan daarvoor. Meer mensen waarbij het gewicht schommeld ?
7 maanden geleden
Reactie op Char321
Ik ben de laatste week ineens weer een kilo afgevallen. Nu 12 weken. Was bi ...
Ja, zonder overgeven (nou ja, 1x & 2 dagen buikgriep) ben ik afgevallen, weer iets aangekomen en tussen mijn start gewicht en het laagste gewicht wat geschommeld.
7 maanden geleden
Ik ben momenteel 16 weken en was eerst afgevallen van 66 kg naar 64 kg door t spugen. Nu weeg ik in totaal 65.9 dus ben net weer 1.9 kg aangekomen.