809 Reacties

7 maanden geleden

15 weken en 1 kilo aangekomen

7 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 13 weken en ben 2 kilo afgevallen. Ik ben niet misselijk geweest of overgegeven. Maar ik sportte voorheen 3 tot 4 keer in de week en door de moeheid nu al zeker 10 weken niet meer gesport. Dus ik denk eerlijk gezegd dat het spiermassa is dat ik kwijt ben. Moet zeggen dat ik het wel spannend vind om (veel) aan te komen.

7 maanden geleden

Ik ben 13+4 en nog niks aangekomen hooguit een paar gram.

7 maanden geleden

17 en nog niks

7 maanden geleden

Ik ben 14 weken zwanger en bijna 4 kilo kwijt…ik maak me wel zorgen maar heb gelukkig een afspraak staan

7 maanden geleden

Ben nu 15+3 en ongeveer 5 kilo aangekomen, van ongeveer 65 naar 70 kilo. De eerste 3 tot 4 kilo kwamen er tussen week 8 en week 12 al bij🙈. Denk dat dit komt omdat ik, sinds ik weet van de zwangerschap, mijn eet ritme totaal heb aangepast en omgegooid. Ik at altijd vrij weinig en niet heel goed op een dag. Nu ontbijt ik, lunch, avond eten en regelmatig tussendoortjes. Veelal gezond, maar soms ook lekker snoepen en snacken. Dus ja dan vliegen die kilo's er ineens snel aan😅. Nu de afgelopen 3 weken gaat het iets minder snel gelukkig😂, hopelijk blijft het zo gaan de komende weken.

7 maanden geleden

14+5 weken, en ik ben 1 kg afgevallen tor nu toe haha, ik wacht nog steeds op me buikje 🙈

7 maanden geleden

Grappig om te lezen hoe erg het verschilt bij iedereen. Hier nu 1,5 kg aangekomen en 13+4 nu dus gaat langzaam omhoog en buikje komt nu ook een klein beetje 😊

7 maanden geleden

15+1 van 53 kilo naar 57 in 2 weken tijd

7 maanden geleden

16w+3d -1kg

7 maanden geleden

Ik heb me nog niet gewogen omdat wij zo’n slimme weegschaal hebben. Dat kan schijnbaar gevaarlijk zijn omdat het met elektrische stroompjes werkt. Dus even een nieuwe weegschaal regelen 🤓. Voor wie dat niet wist misschien handig om te weten dus (of google er zelf gerust naar).

7 maanden geleden

Nu 13+3 en 4,5 kilo erbij. Vind het toch wel erg veel al, ben altijd heel skinny geweest. Nu nog, op mn buik na.

7 maanden geleden

Reactie op Dev7784

Nu 13+3 en 4,5 kilo erbij. Vind het toch wel erg veel al, ben altijd heel s ...
Het schijnt zo te zijn heb ik me laten vertellen dat hoe slanker de vrouw is, hoe meer ze zal aankomen tijdens de zwangerschap. Snap dat het een mentaal dingetje kan zijn maar je bent/wordt vast en zeker heel mooi zwanger 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Veenhuisje

Ik heb me nog niet gewogen omdat wij zo’n slimme weegschaal hebben. Dat kan ...
Wow dit wist ik niet en heb mezelf al die tijd gewogen! Toch maar even snel een analoge besteld na even gegoogled te hebben om me vanaf nu mee te wegen:) Thanks voor je info!

7 maanden geleden

Reactie op Dev7784

Nu 13+3 en 4,5 kilo erbij. Vind het toch wel erg veel al, ben altijd heel s ...
Het is denk ik alleen maar goed als je wat reserves hebt als je altijd heel dun bent geweest. Die heb je straks nodig voor bijvoorbeeld de borstvoeding. Dus alleen maar goed als je lichaam door heeft wat er moet gebeuren 👍

7 maanden geleden

17+1 en 2,5/3 kilo

7 maanden geleden

Precies 14 weken en 4 kilo aangekomen 😖 voor mijn gevoel echt veel!

7 maanden geleden

Reactie op anoniem666

Grappig om te lezen hoe erg het verschilt bij iedereen. Hier nu 1,5 kg aan ...
Ik ook 1,5 kg nu en 13+1 nu…

7 maanden geleden

Nu 13 weken en 8 kg afgevallen. Het gaat gelukkig niet zo snel meer als op t begin want ik kan ondertussen steeds meer eten 🤗

7 maanden geleden

Reactie op Veenhuisje

Ik heb me nog niet gewogen omdat wij zo’n slimme weegschaal hebben. Dat kan ...
Oh wow dit wist ik helemaal niet!! Ik ben er in t begin dagelijks op gaan staan omdat ik bang was om nog meer af te vallen door het vele overgeven..