9 Reacties

vorig jaar

Ik zou even langs de dierenarts gaan met je hond

vorig jaar

Dieren voelen aan, ik geloof er echt in. Zoveel honden die aanvoelen, onze hond kon aanvoelen wanneer mijn vader beroerd ging worden of suikers te laag waren. Misschien is het een soort van waaksheid? Ik weet dat als mijn hond dat zou doen, ik dat serieus zou nemen. Weet niet wat voor ras je hebt maar met onze mechelse herder neem je dat wel serieus zeg maar. Legt hond bv ergens zijn kop neer, aanraken poot of likt ergens op je lichaam? Misschien is daar dan iets. Als het gedrag is wat nooit anders gebeurd en er niks medisch is met hem... Misschien kan je een echo plannen of extra controle moment voor baby? Just in case.

vorig jaar

Ik heb een hondje. Hij heeft het zeker door, hij ligt geregeld op mn buik en blijfr meer bij mij in de buurt

vorig jaar

Mijn hond is ook al 2 dagen een stuk aanhankelijker. Ik heb 3 dagen geleden nog een echo gehad waar alles goed op was, en ik voel haar ook gewoon goed bewegen. Toch maak ik me er ergens zorgen over omdat hij gewoon niet echt zichzelf lijkt

vorig jaar

Het is heel goed mogelijk dat hij je zwangerschap aanvoelt. Toch zou ik er mee naar de dierenarts gaan als ik jou was, zeker omdat hij zo hijgerig is en ook zo zat te blaffen een avond.

vorig jaar

Mijn hond is ook al 2 dagen een stuk aanhankelijker. Ik heb 3 dagen geleden ...
Ik heb ook gisteren nog een echo gehad waar alles goed op was… Het is zo lastig, hij is verder heel levendig en doet dit dus alleen in de avond.

vorig jaar

Reactie op Happy7720

Ik heb ook gisteren nog een echo gehad waar alles goed op was… Het is zo la ...
Mijn hond komt gelijk bij me liggen als ik ga zitten. Maar hij kijkt heel sip ofzo. Terwijl alles verder goed was

vorig jaar

Hoe gaat het nu met je hond?

vorig jaar

Toen ik op een dag flinke voorweeën had tijdens mn vorige zwangerschap werd de hond ook heeeelemaal gek. Hijgen piepen blaffen. Denk dat hij iets aanvoelde ? Toen de bevalling begon was hij al opgehaald door mn schoonouders