Hoi allemaal
Dit is mijn eerste bericht hier, spannend wel haha.
Mijn kleine Mike is nu 4,5 week oud en doet het super goed gelukkig. Helaas lijkt het met mij steeds een beetje minder te gaan.. Waar ik me vorige week nog vrolijk en gelukkig voelde, voel ik me nu soms helemaal niet meer gelukkig ben veel moe en weet dat dit niet perse ligt aan gebroken nachten want de kleine slaapt met uitzondering van 1 of 2 nachten in de week hartstikke goed snachts en kom zelf wel aan me uren. Verder merk ik dat ik me erg onzeker voel over mijn uiterlijk naar mijn vriend toe terwijl ik heel goed weet dat dit niet nodig is en dit is ook echt niks voor mij om me zo te voelen. Ook huil ik bij ieder dingetje waardoor ik geraakt word waardoor ik weet dat dit waarschijnlijk allemaal hormonen zijn. Ik heb na mijn bevalling een implanon laten zetten omdat ik het eerste jaar zeker niet zwanger mag worden maar ben bang dat dit misschien ook de nodige hormonen met zich mee brengt dus zit er over na te denken om dit er misschien uit te laten halen of moet ik gewoon nog even geduld hebben en afwachten hoe het over een paar maanden gaat? Hoor graag jullie mening en ervaring!