14 Reacties
vorig jaar
Je kan ook waterbestendige matrasbeschermers halen en die onder je hoeslaken leggen. Dat heb ik, vind het een fijne oplossing!
vorig jaar
Deze dingen uit je kraam paket is ook gewoon een laag plastic. Ademt dus idd helemaal niet. Ik heb alleen voor de zekerheid zo'n celstof matje onder de bips liggen en die plastic matras beschermer komt tijdens de bevalling wel hahahha
vorig jaar
Ademt ook niet... Verschrikkelijk he?
Ik heb er twee dikke strandlakens overheen gelegd, onder het hoeslaken.
Ademt net wat meer en die mik je zo in de wasmachine als het nodig is.
vorig jaar
Reactie op babynummertwee
Deze dingen uit je kraam paket is ook gewoon een laag plastic. Ademt dus id ...
Dat matje heb ik trouwens wel ook onder m'n onderlaken liggen hoor !
vorig jaar
Ik heb dat ding uit het kraampakket uitgepakt, en weer weg gefrommeld. Het ademt niet, het kraakt.. ik ga van die puppypads halen van de action denk ik
vorig jaar
Reactie op Hagedoornbaby
Ik heb dat ding uit het kraampakket uitgepakt, en weer weg gefrommeld. Het ...
Ik heb die puppypads ook is t zelfde als die celstrof matjes uitbt kraampakket. Wel.mooie aanvulling als je thuis wil bevallen
vorig jaar
Thanks allemaal, heb het nu in iedergeval vervangen door een dik badlaken. Hopelijk is dat voldoende mocht het in bed gebeuren🤞🏼.
Er horen al genoeg kwalen bij zwanger zijn, huidirritatie door zo'n matje zou niet moeten 😂
vorig jaar
Reactie op Renskedejongvdb
Thanks allemaal, heb het nu in iedergeval vervangen door een dik badlaken. ...
Ja die is echt verschrikkelijk. Elke keer als ik uit bed wil kraakt die en wordt m’n man er ook wakker door. Groot badlaken is een oplossing. Pas alleen op dat je niet zo uit bed glijd omdat het badlaken dan weer over het plastic glijdt 😂
vorig jaar
Ik heb deze en ben er super blij mee! Heel snel geïrriteerd door geluid en vind veel materialen niet prettig aanvoelen maar totaal geen last van met deze. https://www.bol.com/nl/p/matrasbeschermer-90x200-litalente-matrasbeschermers-waterdichte-matrasbeschermer-90x200-hoeslakenbadstof-matrasbeschermhoezen-antibacterieel-rondom-elastiek-wit-waterdichte-matras-beschermer-incontinentie-matrasbeschermer-90-x-200/9300000117486741?referrer=socialshare_pdp_androidapp
vorig jaar
Mijn verloskundige zei dat je ook gewoon met een kraamverband in kunt slapen en eventueel zo'n ding op je nachtkastje. Het is namelijk niet alsof je gelijk een liter verliest. Heel fijn , want ik zag echt op tegen zweterige nachten 😵💫😵💫
Nu slaap ik niet met kraamverband trouwens. Heb wel zo'n sneldrogende handdoek die veel vocht opnemen onder mijn hoeslaken. Superlekker want ik slaap sowieso minder zweterig hierdoor 😊
vorig jaar
Ken je misschien iemand die in de zorg werkt? Daar wordt vaak gebruikt gemaakt van stoffen matjes die aan één zijde absorberen en aan de andere waterdicht zijn. Ik heb er hier 2 van geleend van mijn werk. Zoveel fijner dan die plastic dingen. Niet broeierig of irriterend voor de huid. Merk niet eens dat er één onder m'n hoeslaken ligt.
En anders een waterdichte molton? Dat lijkt me al een stuk prettiger dan zo'n wegwerp matje.