11 Reacties

20 dagen geleden

Mijn moeder zei altijd, er bestaan geen huil baby 's, dan is er wat aan de hand... Mijn zus had ook een "huil baby" is op advies van mijn moeder naar een osteopaat gegaan, noem het toeval, maar na 2 behandelingen hadden ze een totaal ander kind. Zelfde verhaal bij een vriendin van mij, ook zij kregen een kindje wat altijd huilde na een paar weken,tip gegeven om bij een osteopaat langs te gaan, ook daar knapte het op. Wij zijn met onze oudste twee kindjes rond de 4/5 weken oud naar een osteopaat geweest en gaan as donderdag met onze jongste (dan een maand oud) ook weer langs, het heeft ons zoveel goed gedaan met al onze kinderen. Baat het niet schaadt het niet, hopelijk hebben jullie hier wat aan.

20 dagen geleden

Wij hadden ook een huil baby, ontroostbaar was hij.. de pijn op z'n kleine gezichtje maakte ons helemaal gek. Ook met wat andere klachten (waterige ontlasting, dikke ogen voetjes en handjes) hebben wij sinds vorige week donderdag andere voeding en wat bleek ons zoontje heeft koemelkallergie. Sinds andere voeding hebben wij ook echt een ander kind, af en toe huilt ie wel met krampjes maar wij zijn blij dat we nu weten wat er aan de hand was.

20 dagen geleden

Reactie op SmileyBaby

Mijn moeder zei altijd, er bestaan geen huil baby 's, dan is er wat aan de ...
Nou klinkt zo bekend wat je allemaal zegt ! Wij zijn afgelopen donderdag geweest de osteopaat had al gezegd kans dat de kleine even uit ze doen is alleen t huilen word op sommige momenten veel erger en slapen is echt ff onrustig enz Had jij dat ook bij de kids?? 11-11 moeten we terug voor de 2e behandeling

20 dagen geleden

Reactie op amvdb00

Wij hadden ook een huil baby, ontroostbaar was hij.. de pijn op z'n kleine ...
Ben je over op pepti ? Wij ook namelijk maar merk toch na de voeding echt nog veel en gelijk huilen

20 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Ben je over op pepti ? Wij ook namelijk maar merk toch na de voeding echt n ...
Ja wij hebben pepti

20 dagen geleden

Reactie op amvdb00

Ja wij hebben pepti
Na hoeveel dagen merkt je verschil

20 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Nou eigenlijk al na de fles omdat hij na zn fles gelijk begon te huilen altijd

20 dagen geleden

Reactie op Chann9284

hij huilt nog wel eens maar geen uren meer denk op een dag half uurtje bij elkaar

20 dagen geleden

Reactie op SmileyBaby

Mijn moeder zei altijd, er bestaan geen huil baby 's, dan is er wat aan de ...
Mag ik vragen wat voor ‘klachten’ de kinderen hebben gehad achteraf ?

20 dagen geleden

Reactie op H1994

Mag ik vragen wat voor ‘klachten’ de kinderen hebben gehad achteraf ?
Wij hadden 2 stuit liggers, volgens de osteopaat was hierdoor het middenrif verkrampt en hadden onze jongens last van overstrekken, veel huilen , spugen En 1 had behoorlijke voorkeurshouding, dit is ook opgelost na twee behandelingen.

20 dagen geleden

Reactie op SmileyBaby

Wij hadden 2 stuit liggers, volgens de osteopaat was hierdoor het middenrif ...
Oké ja toevallig net de osteopaat gesproken als het woensdag nog zo heftig is wil hij dat ik eerder terug komt voor een vervolg behandeling laten we hopen dat het daarna beter gaat worden