9 Reacties
één maand geleden
Reactie op CynthiaaW
Momenteel lig ik nu in het ziekenhuis met mijn boefje. Die heeft dan sonde ...
Jah huid op huid vind zij ook heel fijn! Maar kan moeilijk de hele dag huid op huid liggen vind ik😊 want als ik dan de volgende voeding heb is het weer precies hetzelfde🙈
één maand geleden
Onze dochter 4 weken oud heeft hetzelfde. Ik kijk wat er aan de hand is wil ze haar speentje? Even troosten terwijl ze in bed ligt. Dan weer weggaan.
Ik laat haar niet langer dan een paar minuutjes huilen. Max 5 min.
Ik ben op dit moment ook aan het testen met de manier van voeden qua via de fles(borstvoeding). Meer rechtop houden en de fles meer horizontaal zodat ze beter zelf kan reguleren hoeveel eruit komt. Verder ben ik testen voor houdingen tegen krampjes voor haar.
Vannacht heeft ze het heel goed gedaan! Fles gehad 110 ml om 22 uur en sliep 45 min later tot 3:15 en toen weer fles van 110 en tot 7 uur geslapen daarna.
één maand geleden
Reactie op steffy2811
Onze dochter 4 weken oud heeft hetzelfde. Ik kijk wat er aan de hand is wil ...
Wat fijn dat ze zo lekker heeft geslapen! Ik had een voeding om half 2 vannacht en daarna heeft ze tot 4 uur liggen rommelen en toen weer fles gegeven had ze maar 30ml van op en toen heeft ze geslapen tot 7 uur! Die houdingen ga ik ook proberen bij de volgende voeding! Dankjewel.
één maand geleden
Reactie op Anoniem23jaar
Wat fijn dat ze zo lekker heeft geslapen! Ik had een voeding om half 2 vann ...
Ja klinkt herkenbaar! De nacht hiervoor was hier ook geen succes🤣. Ben gisteren dus idd beetje gaan inlezen en kijken wat kan het zijn. Hoop dat het vannacht nu ook weer goed gaat🤞 het is even aankijken, maar ik was gisteren ook gesloopt het huilen stond me nader dan het lachen. Succes!!
één maand geleden
Reactie op Nover
Slaapt ze verder wel redelijk in haar bedje of is het structureel een kwart ...
Ze slaapt verder goed want had 10 over 9 gisteravond gevoed en toen zelf ook naar bed gegaan toen sliep ze gelijk tot half 2!
één maand geleden
Reactie op Anoniem23jaar
Jah huid op huid vind zij ook heel fijn! Maar kan moeilijk de hele dag huid ...
Bij ons ventje is het echt de geborgenheid op zoeken in de nacht, de fase van zolang veilig in de buik naar snachts als het stil is in een eigen bed is te groot (co-sleeper naast ons) ik laat hem dus wel op mijn borst in slaap vallen en leg hem daarna in zijn eigen bedje en white noise wil ook nog wel eens helpen. Hij heeft dit snachts echt nodig en op de dag vindt die alles best.