7 Reacties
2 dagen geleden
Bij ons is dit ook zo even geweest het wisselt heel erg, of ze heel erg overprikkeld is of niet.
2 dagen geleden
Herkenbaar en bij ons begon het met 3 weken. We kregen de tip om eerder te beginnen met het slaapritueel (zo rond 6 uur). We hebben tegen de krampjes infacol gehaald (weet nog niet of dit gaat helpen, we beginnen er vandaag mee). Het schijnt overigens dat de piek met 6 weken er is.
één dag geleden
Reactie op Pihu14
Herkenbaar en bij ons begon het met 3 weken. We kregen de tip om eerder te ...
Wat houdt jullie slaap ritueel in? Wij volgen verder haar ritme dus echt een ritueel voordat wij naar bed gaan hebben wij nog niet. En hopen dat het na week 6 beter wordt!
één dag geleden
Mijn zoontje was ook vanaf 3 weken erg onrustig van 6 tot 12. Sinds deze week gaat het echt beter, gisteren lag hij om 8 uur te slapen en werd om half 11 even wakker voor een voeding om vervolgens weer lekker verder te slapen. Hij is nu 8 weken.
Heb niet veel tips helaas. Het is echt even pittig en ik zat er op een gegeven moment ook helemaal doorheen, maar het wordt beter!
21 uur geleden
Hier is het ook inderdaad, zo rond 8 uur begint het. Vaak gelukkig maar een uurtje.
Ik vind het vooral sneu voor mijn vriend, die werkt heel de dag en dan zodra hij even tijd heeft met onze zoon is hij alleen maar aan het huilen. Hij is maandag 7 weken dus hoop dat het niet lang meer zal duren.