10 Reacties

5 dagen geleden

Misschien te weinig voeding binnen?

5 dagen geleden

Krampjes?

5 dagen geleden

Jaa hij heeft al pepti voeding maar ik vind het zo bizar dat hij zo heftig blijft reageren en dan zie ik andere mensen hun kindje de fles geven niks aan de hand En dan denk ik geef ik me kind iets wat niet klopt… blijf zo twijfelen

2 dagen geleden

Wij hebben dit sinds dit een week. Na elke voeding begint hij zo’n 5 a 10 minuten later ontroostbaar te huilen en krijsen.. gaat door merg en been. Trekt zijn benen op, gaat staan op schoot, overstrekt zich, loopt rood aan, trekt rimpels en dit duurt een uur a anderhalf uur. Aanstaande zaterdag is hij 4 weken. Volgens het CB hoor het erbij.. maar ik ga morgen met hem naar een osteopaat en gebruiken nu Hero comfort AR

2 dagen geleden

Reactie op Krissies

Wij hebben dit sinds dit een week. Na elke voeding begint hij zo’n 5 a 10 m ...
Ja het zelfde hier slaapt wel erna? Maar grommend geluid ? Mijn zoon is 6 weken en zit al aan de pepti maar ik vind het echt niet normaal

2 dagen geleden

Krampjes! Absoluut zielig en niet fijn maar helaas hoort dit er de eerste 3 maanden bij. Enige wat je kan doen is troosten, over buikje wrijven , of op speentje laten zuigen

2 dagen geleden

Reactie op Sosaev

Krampjes! Absoluut zielig en niet fijn maar helaas hoort dit er de eerste 3 ...
Klopt eens maar een baby huilt niet bij elke voeding als hij aan het drinken is en daarna ook nog helemaal verkrampt van de pijn

2 dagen geleden

Hier ook helaas… echt krijsen. Al veel geprobeerd niks helpt.

2 dagen geleden

Reactie op Lin1993

Hier ook helaas… echt krijsen. Al veel geprobeerd niks helpt.
Ook andere voeding ?

2 dagen geleden

Reactie op Chann9284

Ook andere voeding ?
Ik geef afgekolfde bv en heb ook een tijd koemelk vrij gegeten, hielp helaas niet!