De titel zegt het al welke kleintjes huilen ook vaak niet altijd na de voeding ??
Soms vraag ik me echt af waardoor het komt alles is goed op dat moment en ineens paniek ofz
Mijn kindje huilt sowieso best wel wat op een dag maar vaak na de voeding overdag denk ik wat is er toch terwijl de nachten gaat het super goed
Jaa hij heeft al pepti voeding maar ik vind het zo bizar dat hij zo heftig blijft reageren en dan zie ik andere mensen hun kindje de fles geven niks aan de hand
En dan denk ik geef ik me kind iets wat niet klopt… blijf zo twijfelen
Wij hebben dit sinds dit een week. Na elke voeding begint hij zo’n 5 a 10 minuten later ontroostbaar te huilen en krijsen.. gaat door merg en been.
Trekt zijn benen op, gaat staan op schoot, overstrekt zich, loopt rood aan, trekt rimpels en dit duurt een uur a anderhalf uur.
Aanstaande zaterdag is hij 4 weken. Volgens het CB hoor het erbij.. maar ik ga morgen met hem naar een osteopaat en gebruiken nu Hero comfort AR
Krampjes! Absoluut zielig en niet fijn maar helaas hoort dit er de eerste 3 maanden bij. Enige wat je kan doen is troosten, over buikje wrijven , of op speentje laten zuigen