27 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben net de pebble 360+familyfix 360 op bol.com gekocht. Ook idd wat research gedaan en deze kwam het beste eruit. We vonden het bijv raar dat je de pearle hebt maar dat die er niet echt uitgetild kan worden. Uit je auto dus.
Hij is vandaag voor de set op bol 340 euro ipv 440 dus meteen gedaan! In zwart. Vond de groene wel mooier maar die was dan weer €30 duurder en dat vond ik het dan ook weer niet waard. Vind kleur voor een maxi cosi minder belangrijk dan de kinderwagen zelf.
2 jaar geleden
Wij hebben die combinatie ook gekocht toen voor ons zoontje (alleen ook een kinderwagen van Maxi Cosi). Ik ben er erg blij mee en zou het ook zeker iedereen aanraden!🤗 wij hebben alles nieuw gekocht sowieso vanwege veiligheid, maar ook omdat ik dat gewoon een fijner idee vond dan weet je precies wat er wel en niet mee gebeurd. (Ook qua hygiëne). Maar dat is natuurlijk aan jou verder 😊
2 jaar geleden
Reactie op eha89
Ik volg, ook benieuwd!
De pro versie kan, naast draaien, ook uitschuiven. Dus naar je toe schuiven zodat je nóg makkelijker de maxicosi uit je auto kunt pakken. Maar dan moet je dus zowel de familyfix 360 pro hebben als de pebble/pearle 360 pro. Wij vonden dat het geld niet waard.
2 jaar geleden
Reactie op starry94
Ik heb nu uiteindelijk dit besteld ☺️
Inderdaad ben je met de pro bijna €20 ...

Haha ja wij hebben exact hetzelfde besteld!
2 jaar geleden
Je moet jezelf afvragen of je wel zo.n 360 graden ding nodig hebt/ het geld waar vindt.
Wij hebben dit voot de maxi cosi niet gedaan en je gaat vaak na half jaar tot een jaar over op een vervolgstoeltje. Wij hebben hieraan toen wel de 360 versie gekocht. En gebruiken de isofix en base dadelijk voor ons tweede kindje weer als de oudste in zijn vervolgstoel zit
2 jaar geleden
Reactie op starry94
Ik heb nu uiteindelijk dit besteld ☺️
Inderdaad ben je met de pro bijna €20 ...

Ik heb het ook gelijk besteld! 😂🙈
2 jaar geleden
Reactie op Vera0510
Weet iemand misschien of de maxi cosi pebble 360 i-size op een bugaboo fox ...
Je hebt daar adapters voor. Dat is voor bijna elke wagen wel zo. Weet niet zeker of dit de juiste is dus dat zou ik nog wel goed checken.
https://www.bol.com/nl/nl/p/bugaboo-fox-adapter-voor-maxi-cosi-autostoel/9200000123879896/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9200000123879896&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmMDIM2QHFIEfYs8_cl7DaVKk&gclid=Cj0KCQjwsPCyBhD4ARIsAPaaRf1RssCiyBU3iLDysn4aG5Vk7tZB7BG-Zbl2lZ3B2m4eP7xs-bOBjAQaAmIcEALw_wcB