26 Reacties

vorig jaar

Mijn craving 😂🩷🩵

vorig jaar

Hier haal ik de bovenkant van negerzoenen af en dompel die in muisjes.

vorig jaar

Ik heb arretjescake gemaakt met roze muisjes 🤭

vorig jaar

😍👏🏽😁

vorig jaar

Ik heb mijn collega's bloemzaadjes gegeven.

vorig jaar

Hier een cake gekocht en daaroverheen wit met roze glazuur en muisjes gedaan

vorig jaar

Uhm, ik tel de dagen af en trakteer niks. Mijn manager kan niet eens vragen hoe het met me gaat en is nota bene een vrouw. Ze krijgen bij mij niks hoor doei 👋🏼
Als ik de energie heb maak ik cupcakes met roze frosting (aardbei cream cheese)!

vorig jaar

Dit jaar de stroopwafels met muisjes, vorig jaar de negerzoenen met muisjes 😊

vorig jaar

Kitkat! I’m having a break, you’re having kitkat! 😉

vorig jaar

Ik had peertjes getrakteerd omdat mijn team nogal van de gezonde dingen is en/of allergieën heeft! Super handige printable: https://www.annekoendigitaal.nl/a-79880426/gratis-freebie/ik-peer-m-traktatie-toppers/#description

vorig jaar

Ik denk er aan nog een pot te brengen met toffees, kitkats en mini tonys. Dan een kaartje er bij met iets van; Hey TOFFE collega's, Ik neem voorlopig een BREAK Ik hoop dat jullie je niet LONELY voelen zonder mij. Liefs en tot over paar maanden,

vorig jaar

Ik houd van bakken, dus ik ben gewoon voor iets gegaan waarvan ik dacht dat vinden mijn collega’s wel lekker ;) zijn uiteindelijk blondies en brownie/cheesecake met frambozen geworden. De blauwe muisjes trakteer ik wel als ik de baby kom showen ;)

vorig jaar

Ik had een grote snoeppot met allemaal blauwe snoepjes met een kaartje erbij

vorig jaar

Reactie op Lara1993

Ik had een grote snoeppot met allemaal blauwe snoepjes met een kaartje erbi ...
Waar heb je blauwe snoepjes gevonden? Ik zag alleen bij de Kruidvat blauwe smurfen haha! Roze is een stuk makkelijker…..

vorig jaar

Reactie op LB18

Waar heb je blauwe snoepjes gevonden? Ik zag alleen bij de Kruidvat blauwe ...
Jamin!!

vorig jaar

Ik doe deze voor mijn klas en collega’s 😄 Die versier ik dan leuk met een lintje en een stickertje of iets dergelijks.

vorig jaar

Ik trakteer dit vandaag. Is de laatste dag voor m’n verlof dat we met het volledige team op kantoor zijn. Zijn croissants met bakkersroom en muisjes.

vorig jaar

Voor mijn zorgcollega’s 🩵

vorig jaar

Ik had KitKats met de tekst I'L take a break you'll have a kitkat