14 Reacties

één maand geleden

Gentle Iron van Solgar!

één maand geleden

Gewoon kruidvat eigenmerk

één maand geleden

Reactie op naturella2024

Gentle Iron van Solgar!
Ik ook op advies verloskundige! Geen drankje ivm te veel suiker

één maand geleden

Ijzerbisglycinaat op advies van de verloskundige. Deze word het beste door je lichaam opgenomen, is fijn voor de maag en geeft geen obstipatie gaf ze als redenen. Ik koop ze altijd bij de Holland&Barret, vaak 1+1 aanbieding.

één maand geleden

Floradex drank. Werkt super ben van 4.1 naar 7.2 gegaan

één maand geleden

Hier heeft niks geholpen en moet ik volgende week aan het ijzerinfuus

één maand geleden

De ijzeroplossing van the healthactory is heel goed , nano ijzer Wordt opgenomen in de mond dus veel minder belastend voor je darmen

één maand geleden

Ik heb nu gentle iron van Solgar. Dat is voor mij optie nr.4 omdat de rest of niet genoeg werkte of ik bijwerkingen kreeg. Hierbij geen bijwerkingen,nu afwachten of het genoeg helpt🤞

één maand geleden

Ik slik multi mama dag en nacht van vitakruid en vandaag ijzer laten prikken en die was 7,5 ( gemiddeld is die met een zwangerschap tussen de 6,3 en 7)

één maand geleden

Ijszerbisglycinaat van de Holland en barret op advies van de verloskundige. Ik mocht kiezen of deze of op recept van de apotheek maar die van de apotheek geeft veel bijwerkingen dus eerst deze maar proberen

één maand geleden

Hoeveel van gentle iron slikken jullie per dag?

één maand geleden

Reactie op naomley

Oh nou heb afgelopen week een infuus gekregen, ik ben over het algemeen bekend met ijzertekort, alleen is mijn HB gehalte erg laag nu. Maar als dat over 4 weken niet verbeterd is ga ik dit even aangeven. Bedankt in ieder geval!!

één maand geleden

Reactie op Zonsondergang

Hoeveel van gentle iron slikken jullie per dag?
Ik slik er 1 per dag