19 Reacties
22 dagen geleden
Ik herken dit heeeeel erg! Mijn zoontje is met 34 weken geboren na een heel erg stressvol traject de afgelopen 6 weken. Ik heb daarin nooit afscheid kunnen nemen van het zwanger zijn en ik mis het zwanger zijn heel erg! Ik hou echt van mijn zoontje en ben super blij dat hij er is maar ik mis hem in mijn buik. Van tevoren wist ik dat dit eventueel de laatste zou kunnen zijn en die gedachte maakt me nu zo verdrietig dat ik het niet heb kunnen afmaken en niet heb kunnen afronden zoals het hoort.
22 dagen geleden
Mijn zoon is op 22 oktober geboren en miste hem al meteen in de buik. Ik voelde mij intens gelukkig tijdens mijn zwangerschap en heb mij nog nooit zo mooi gevoeld. Ik vind het heerlijk om nu met hem te knuffelen en dat hij er nu is. Maar het voelt zo dubbel. Ik heb dan geen fijne bevalling gehad maar ik kan wel janken dat ik niet meer zwanger ben
22 dagen geleden
Ik wist niet datnik het gevoel van zwanger zijn miste, maar ik deed net mn zoontje voor het eerst in de draagzak, en ik barstte in huilen uit omdat dat zo fijn en vertrouwd voelde. Alle gevoelens landden op hun plek opeens. Dus tip: lekker tegen je aan in de draagzak.
22 dagen geleden
Heel herkenbaar, ik had het al toen ik nog in het ziekenhuis lag. Kijkend naar me kleine meisje maar het gevoel hebben dat ik haar nog voelde bewegen in me buik. Nu 3 weken verder en vandaag had ik echt zo iets van ik mis het gevoel van haar in me buik. Hellaas is zij echt nog te klein voor een draagzak dus ik moet nog even geduld hebben
21 dagen geleden
Ja... Ik mis ook een beetje die buik en de schopjes. Ik voelde me tot de dag van de bevalling ook zo goed en dit, liep ik stralend door de wijk haha. Bevalling was heel heftig voor ons, die mis ik niet. We gaan kijken of we die gebeurtenis goed kunnen verwerken anders was dit ook mijn laatste zwangerschap helaas...
20 dagen geleden
Herkenbaar al mis ik de bevalling totaal niet. Die was best heftig. Maar de zwangerschap ging hartstikke goed en ik voelde me ook echt goed tot op het eind en de gebruikelijke dingetjes.
Toen ze eruit was na een paar dagen miste ik het gevoel van de schopjes en bewegingen al. Ik ben zo dankbaar voor dit mooie kleine mini mensje. Elke keer weer als ik naar haar kijk kan ik in huilen uitbarsten. Dan denk ik hoe kan je zo mooi en zo perfect zijn. Bijna onwerkelijk dat wij dit hebben gemaakt. Echt helemaal.verliefd op onze kleine meid🥰 maar moet nog niet denken aan een volgende gezien de bevalling.
20 dagen geleden
Heel herkenbaar. Daarom is nu de 3e geboren in 3jaar en 8maanden tijd😂🤪.
Maar heb dit elke x wel. Heb geprobeerd extra te genieten van de bevalling, van het moment want wow wat stond k weer versteld wat een lichaam kan. Dit gevoel gaat “voorbij” duurt nog wel een paar maanden. Maar echt, laat je lichaam even lekker rusten. Heeft ie ook verdiend na die wonder prestatie ❤️
20 dagen geleden
Zo herkenbaar!! Ik had ook 'n goede (3e) zwangerschap tot het einde en jeetje, wat mis ik die kleine om in m'n buik te voelen... M'n bevalling verliep helaas niet zoals ik had gehoopt, wat nog best tranen oplevert aangezien er niet nog een kleintje gaat komen, maar herken je gevoel wel (had ik bij de 1e)! Vooral van genieten en lekker nog even in je bubbel blijven hangen. Nu 4 weken verder is m'n buik al zo goed als weg en is het zo moeilijk voor te stellen dat die kleine man in m'n buik zat! Dus aan de zwangere mama's; geniet nog even van je privé momentjes met je kleintje! En maak veel foto's en filmpjes, dat is wat mij helpt als ik m'n buik mis 😊
20 dagen geleden
Zo herkenbaar.. Mis m'n zwangerschap en zelfs de bevalling.. Kan laatste gewoon ook veel minder goed herinneren ofzo.
20 dagen geleden
Zo herkenbaar.. ik vond de afspraken bij de verloskundige ook echt iets om naar uit te kijken..
Elke keer zei ik, ik ben zo benieuwd hoe ze er uit ziet.. en nu is ze woensdag alweer 4 weken..
Mijn bevalling was echt super snel gegaan, als ik daar weer aan denk dan krijg ik ook wel tranen..
Ik heb ook echt een hele fijne zwangerschap gehad, nooit misselijk/ziek geweest.
Ik vond het zwanger zijn echt zoiets moois 🥰
20 dagen geleden
hier ook voor de tweede keer hoor. Lege buik syndroom en alles wat erbij hoort. En ben nog wel 2x snel achter elkaar zwanger geraakt. Waarschijnlijk was dit ook de laatste en dat maakt me ook wel emo. Maar goed je kan niet heel je leven zwanger zijn hè 🤣 Maar is heel normaal hoor je gevoelens. Op een gegeven moment slijt dat wel een beetje.
19 dagen geleden
Reactie op marissarengers
Zo herkenbaar.. ik vond de afspraken bij de verloskundige ook echt iets om ...
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb echt genoten van de zwangerschap en elke keer haar hartje bijvoorbeeld weer mogen horen bij de VK. Ik word ook emotioneel als ik naar mijn buik kijk en nadenk over de mooie zwangerschap die ze mij heeft gegeven ❤