354 Reacties
8 maanden geleden
Zag je meteen dat je een tweeling had met de eerste echo? Ik heb net de eerste echo gehad maar ik weet niet zeker of ik nou 1 of 2 hartjes zag. Heb al twee zwangerschappen gehad en dit zag er anders uit. Verloskundige heeft niks gezecht..
8 maanden geleden
Jazeker, ik! Zwanger van een monochoriale tweeling. Vandaag met 8 weken de tweede echo gehad, 2 sterk kloppende hartjes gezien. Nu is het nog de vraag of ze een vruchtzak delen, ze delen wel een placenta. Maandag heb ik weer een echo.
We hebben al een zoontje van ruim 2 rondlopen!
8 maanden geleden
Reactie op Mark en Sindy
Zag je meteen dat je een tweeling had met de eerste echo? Ik heb net de eer ...
Ja zeker! Was heel duidelijk te zien. Twee vruchtenzakjes en twee witte stipjes met een kloppend hartje. Ik zag zelf ook meteen dat dit anders was dan mijn eerste zwangerschap
8 maanden geleden
Reactie op MarloesvA88
Jazeker, ik! Zwanger van een monochoriale tweeling. Vandaag met 8 weken de ...
Wat spannend! Was het voor jullie ook een beetje een shock dat het er twee zijn?
Bij ons wel duidelijk twee vruchtzakjes en twee kloppende hartjes gezien.
8 maanden geleden
Reactie op LotteHaster
Wat spannend! Was het voor jullie ook een beetje een shock dat het er twee ...
Ja, dat was echt een shock, maar ik ben nu wel een beetje aan het idee gewend. Mijn man trok helemaal bleek weg, hahaha! Bij jullie?
8 maanden geleden
Hier ook nog eentje die zwanger is van een tweeling. Het is mijn eerste zwangerschap, ik vind het allemaal maar spannend!
2 kloppende hartjes te zien op de eerste echo. Vorige week een bloeding gehad, dus afgelopen week een extra controle gehad. Gelukkig alles goed met beide馃懚馃徏馃懚馃徏
8 maanden geleden
Reactie op MarloesvA88
Ja, dat was echt een shock, maar ik ben nu wel een beetje aan het idee gewe ...
Wij konden het ook allebei niet geloven. En nog steeds niet (de echo was gister) haha. Maar even verwerken en dan hopelijk genieten van de zwangerschap.
8 maanden geleden
Reactie op lisavsx
Hier ook nog eentje die zwanger is van een tweeling. Het is mijn eerste zwa ...
Wat fijn dat alles goed gaat met allebei de baby's. Kan me voorstellen dat het schrikken is als je bloedverlies hebt.
8 maanden geleden
Reactie op LotteHaster
Wat fijn dat alles goed gaat met allebei de baby's. Kan me voorstellen dat ...
Ja, ik weet ook niet goed wat ik allemaal kan verwachten.. kregen te horen dat het een tweeling was en waren beide in shock. Maar het is inmiddels geland. Gewenst en meer dan welkom鉂わ笍
Ik ben alleen wel mega opgeblazen, hebben meer hier last van?
8 maanden geleden
Ik hoop maandag een mooie, duidelijke echo te krijgen! Vandaag waren de beide ukkies (en mijn baarmoeder) dwars en kon de echoscopiste ze er niet mooi opkrijgen.
Bijgevoegde foto is de echo van afgelopen donderdag, met 7+2 weken.
8 maanden geleden
Daar zijn ze! Nu 9+4 weken. Vrijdag eerste termijn echo (10 weken).
Iken mijn man moesten even een week wennen aan het idee. Maar vandaag al heerlijk wat kleine kleertjes gekocht. Want maat 44 en 50 heb ik niet in huis van mijn vorige zwangerschap.
Onze dochter is tegen de tijd dat ze worden geboren met 5 geworden.
8 maanden geleden
Reactie op Kimke30
Nouuuuu, wij komen net terug van onze eerste echo. Ongeveer 7,5 week, 2e zw ...
Heel herkenbaar! Toen ze dat apparaat op mijn buik zette zag ik het ook direct. Even schakelen en vooral ruimte maken voor de leuke dingen in plaats van alle beren op de weg! Toevallig hier een dochtertje van 2!
8 maanden geleden
Zijn er ook dames die het leuk lijkt om een app groepje te starten om tips&tricks/ervaringen te delen? 馃槆