354 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op CVis19

Ik ben vooral benieuwd welke spullen we allemaal nodig gaan hebben😅. Ik do ...
Ja ik was ook al aan het rond speuren op internet voor een grondbox. Ik zou niet weten hoe ik anders drie kinderen in de gaten moet gaan houden straks haha

8 maanden geleden

So, nog helemaal niet over na gedacht.. mijn dochter lag al heel snel op een kleed op de grond zodat ik lekker bij der kon zitten.. pff andere kinderwagen, extra maxi cosie, grotere auto, mn mama fiets gaat niet meer straks 🥺

8 maanden geleden

Naast alle beren op de weg, is het super bijzonder natuurlijk! Maar hier moet na 2 dagen echt t idee nog wat landen

8 maanden geleden

Reactie op Kimke30

Naast alle beren op de weg, is het super bijzonder natuurlijk! Maar hier mo ...
Hier hetzelfde hoor. Begint langzaam steeds meer te dagen dat het ook iets heel bijzonders is. En hoe dan ook, we gaan het echt wel redden! Al weten we nu misschien nog niet zo goed hoe haha

8 maanden geleden

Reactie op Kimke30

So, nog helemaal niet over na gedacht.. mijn dochter lag al heel snel op ee ...
Nee dit is echt een ramp! Ik heb ook al overal mn gedachte over laten gaan. Alles moet anders🫣

8 maanden geleden

Wij zijn nu aan het kijken naar een andere auto, en via via kunnen we een duo-kinderwagen overnemen. Wat een gedoe!

8 maanden geleden

Herkennen jullie trouwens ook (voor de mama's van de 2e zwangerschap) dat ke symptomen sterker zijn? Ze lijken hier nu met 8 weken ineens dubbel te komen joh.. en daarbij... zitten mijn broeken nu dus al niet meer lekker.. HELP.. hoe kan ik dat nog 4 weken uitzingen joh 😅

8 maanden geleden

Reactie op MarloesvA88

Wij zijn nu aan het kijken naar een andere auto, en via via kunnen we een d ...
Wij hebben ons voorgenomen ook veel 2e hands te zoeken. Maxicosie etc. Soort van alles welkom haha. En voor onze dochter willen we alvast een meidenkamer maken, met een meegroeibedje, zodat het kamertje naar de baby's kan en we alleen een extra ledikant nodig hebben.

8 maanden geleden

Reactie op Kimke30

Wij hebben ons voorgenomen ook veel 2e hands te zoeken. Maxicosie etc. Soor ...
Herkenbaar! Wij hebben een ledikantje voor mijn zoon wat omgebouwd kan worden tot een peuterbed, dus hij houdt gewoon zijn eigen bedje. Hij gaat alleen naar een andere (kleinere) kamer. De andere babymeubels (kast/commode) blijven staan, dan hoeven we alleen nog maar 2 ledikantjes voor de tweeling te kopen én een nieuwe kledingkast voor mijn zoontje. Besparen we toch weer iets. Want GOH wat is alles duur!

8 maanden geleden

Ja! We zijn er net achter gekomen. In juli 2023 en oktober 2023 miskramen gehad. Daarom Had ik vorige week een vroege echo. Toen was er nog geen hartslag te zien. Zelf had ik bedacht dat ik vandaag 7+2. Net een echo gehad en ik kom uit om 6+3. Maar met 2 goede, stabiele hartslagen. Wat de verloskundige nu kon zien is dat ze mono mono zijn en dus alles gaan delen. Als dit klopt, zal het een risicovolle zwangerschap zijn. Erg spannend, maar nu genieten van deze mijlpaal.

8 maanden geleden

Reactie op hurmy

Ja! We zijn er net achter gekomen. In juli 2023 en oktober 2023 miskramen g ...
Dan zitten we in hetzelfde schuitje! Maandag heb ik weer een echo om te kijken of er misschien toch een tussenvliesje zit en het een mono dia zwangerschap is. Probeer inderdaad te genieten, ook al is het vol zorgen.

8 maanden geleden

Reactie op MarloesvA88

Dan zitten we in hetzelfde schuitje! Maandag heb ik weer een echo om te kij ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, lijkt mij fijn om onze ervaringen te kunnen delen. Wat ik nu begreep is dat mono mono wel een ding is. Ik wordt nu doorgestuurd naar de gynaecoloog. Dus even afwachten hoe en wat. Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

8 maanden geleden

Reactie op hurmy

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, lijkt mij fijn om onze ervaring ...
Het is inderdaad een dingetje ja: een zorgeloze zwangerschap zit er echt niet in. Gelukkig heb ik een hele positieve gynaecoloog die mij ook de succesverhalen vertelt en wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Maar het is echt heftig! Ik ben nu 8+3 weken zwanger.

8 maanden geleden

Reactie op MarloesvA88

Het is inderdaad een dingetje ja: een zorgeloze zwangerschap zit er echt ni ...
Dat is super fijn! In welke ziekenhuis loop je?

8 maanden geleden

Reactie op hurmy

Dat is super fijn! In welke ziekenhuis loop je?
Almelo… Jij?

8 maanden geleden

Reactie op MarloesvA88

Almelo… Jij?
Ik heb net mail gehad dat ik over een kleine 2 weken de eerste afspraak heb in Zwolle. Had online al meteen 3 folders waarvan de laatste ging over: u gaat bevallen in het isala. Beetje snel met de info 😂

8 maanden geleden

Reactie op MarloesvA88

Almelo… Jij?
Laat je trouwens weten hoe de echo is gegaan maandag?

8 maanden geleden

Spannend allemaal zeg! Ik maak zelf ook nog anti-stoffen aan (kleine k) dus hier zowiezo al geen zorgeloze zwangerschap. Met hoeveel weken hadden jullie je eerste afspraak met de gyneacoloog? Ik wacht met smart op een oproep.. en iedere dag dat t langer duurt voelt te lang😅

8 maanden geleden

Reactie op hurmy

Ik heb net mail gehad dat ik over een kleine 2 weken de eerste afspraak heb ...
Oh Zwolle, daar moet ik bevallen als het inderdaad een mono mono tweeling is!

8 maanden geleden

Reactie op hurmy

Laat je trouwens weten hoe de echo is gegaan maandag?
Doe ik! Wanneer heb jij weer controle?