13 Reacties

11 dagen geleden

Ik mocht toen de kraamhulp weg was er 6 uur tussen laten zitten dat deed ze niet gelijk hoor. Nu is ze vandaag 5 weken oud en vannacht heeft ze er 6 1/2 uur tussen laten zitten. Ik zet geen wekker meer als ze honger hebben komen ze echt vanzelf wel en als ze goed groeien mag dat ook gewoon😁

11 dagen geleden

Ik zet ook geen wekkers meer! Bij het CB is hij nog een keer gewogen, dat gewicht was prima & zijn lengte was precies gemiddeld. Door dat dit goed gaat, mag er bij ons maximaal 8 uur tussen de voeding zitten. Dit haalt hij ‘s nachts nog niet, maar het is wel een geruststelling om zelf ook even lekker te slapen ☺️

11 dagen geleden

Ik zet ook geen wekker meer. Onze zoon is 12 weken (gecorrigeerd bijna zes) en slaapt ook van +- 23.30 uur tot 5.30 uur. Ik denk als hij honger heeft komt hij vanzelf wel. Overdag komt hij netjes om de 3/3.5/4 uur. Lekker inbakeren dus en lekker slapen allemaal 🤗

11 dagen geleden

Ik laat hem mooi door slapen, hier word hij ook ingebakerd en slaapt hij vaak lekker door in de nacht heel fijn🥰

11 dagen geleden

Ik doe haar ook niet wakker maken en ze slaapt rustig 6/7 uurtjes door , ook 3 weekjes oud! Zolang ze die 8 voedingen per dag drinken is er volgens mij niet heel veel aan de hand

11 dagen geleden

Wat mij is verteld door de arts bij cjg is dat een baby elke 5 uur voeding nodig heeft. Dit komt door de suikergehalte en groei van de hersenen. Je mag wel tussen twee voedingen 6 uur maar dan moet het geboortegewicht boven de 2500 gram zijn. Baby groeit goed drinkt ook goed. Dan mag t wel. Maar bij elke baby is het natuurlijk anders. Vraag het aan je cb die kunnen je altijd helpen

11 dagen geleden

Reactie op KimberleyV98

Ik doe haar ook niet wakker maken en ze slaapt rustig 6/7 uurtjes door , oo ...
Mag ik vragen hoeveel ml voeding je geeft voor het slapen? En slaapt ze overdag ook veel?

11 dagen geleden

Reactie op GulleWind262032

Mag ik vragen hoeveel ml voeding je geeft voor het slapen? En slaapt ze ove ...
Ik geef borstvoeding dus hoeveel ml dat precies is weet ik niet , overdag is het eigelijk normaal ze is wakker en heel actief maar slaapt ook x

11 dagen geleden

Ah dat klinkt goed meiden. Fijn 😊. Enige waar ik stiekem een beetje bang voor ben is mijn melk productie. Maandag is hij 4 weken en gaan we naar het cb. Zal het voor de zekerheid navragen en tot die tijd een wekker zetten na 6 uur. Vannacht stonden mn borsten op knappen na 4u. Even kijken hoe dat aanstaande nacht gaat. (En natuurlijk hopen dat hij weer lekker doorslaapt).

11 dagen geleden

Reactie op MiniMaatje

Ah dat klinkt goed meiden. Fijn 😊. Enige waar ik stiekem een beetje bang v ...
Ja die van mij staan ook wel op knappen hoor wanneer ze dan wel komt voor een voeding ik heb ook overproductie dus dat is wel kut op het moment van wakker worden maar ik kolf dan gewoon een beetje af voor ik haar aanleg

11 dagen geleden

Waar bakeren jullie je kind mee in?

11 dagen geleden

Reactie op kleinekleine

Ik gebruik deze

11 dagen geleden

Reactie op kleinekleine

Puckababy piep teddy! Bevalt heel erg goed hier.