24 Reacties
één maand geleden
Wij gebruiken sinds een week infacol en merken echt wel verbetering. Nog steeds zie je wel dat hij krampjes heeft, maar hij is er niet meer van in paniek. We hebben het tussendoor een dag niet gebruikt en zagen toen meteen weer de pijn terugkomen.
één maand geleden
Wij gebruiken het nu een kleine week (ons meisje is 2 weken oud) en ik heb wel het idee dat het werkt. De krampen zijn niet weg, maar het echte krijsen en lang huilen is over. We gebruiken daarnaast soms de KipKep (soort hittepit) op haar buikje. Fietsen met de beentjes.. en verder gewoonweg troosten..
één maand geleden
We gebruiken het nu ook sinds 6 dagen. Krampen zijn niet weg,maar minder vaak en korter. Gebruiken daarbij ook probiotica en we bakenen hem in met een swaddle me doek van meyco. Dat inbakenen zorgt dat hij niet zichzelf helemaal overstuur maakt. Dit heet liefdevol begrenzen
één maand geleden
https://www.mamaloes.nl/sevibaby-anti-colic-bruin-beer-warmte-riem-685/?channable=03b1bb696400313537323974&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0CVGjzomv5WibopXIBs_DS9bLj3&gclid=CjwKCAjwjsi4BhB5EiwAFAL0YKxekm7chW80HowKNfrJfnNNp_TECE87ITPrI4ph6Cu4U1Oa9uXQsEBoC1mIQAvD_BwE
Infacol helpt hier en als ze echt huilbuien heeft gebruik ik deze dat helpt ook goed, samen met de beentjes fiets bewegingen
Maken maar de warmte van deze oittenzak helpt t meest
één maand geleden
Wij hebben bij de oudste infacol gebruikt. Dit hielp eigenlijk heel goed. Niet dat alle krampjes weg waren, maar er was veel meer rust.
9 dagen geleden
Reactie op MKL1992
Hoe zorgen jullie ervoor dat het merendeel in het mondje blijft/wordt doorg ...
Die mij van begint gewoon keihard aan het pipetje te zuigen 😂 Hij is 2 weken maar zo bijdehand al (wel met 42w geboren).
2 dagen geleden
En heeft de infacol geholpen? Wij gaan er hier nu doorheen en inmiddels ben ik wanhopig.
2 dagen geleden
Reactie op Queeneileen
En heeft de infacol geholpen? Wij gaan er hier nu doorheen en inmiddels ben ...
Inmiddels gebruiken we hem niet meer, maar wel ten tijde vd krampjes gebruikt! Naar onze mening heeft het zeker geholpen. Tijdje voor iedere voeding de instructies op de verpakking gevolgd. Je kunt het proberen, hoop dat het ook bij jou helpt. Succes!