116 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op RB.Baby1

Sorry, late reactie! Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Als het goed ...
Ja alles is goed gegaan! Ik ben gister om 17:33 uur bevallen van mijn dochter Nine!🩷 ik heb je verzoek geaccepteerd😄

2 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Ik zou worden ingeleid met 38w wegens macrosome baby en schouderdystocie in ...
Gefeliciteerd! 🩵 Wat mooi dat de kleine man zich toch spontaan heeft gemeld en dat alles goed is gegaan. Geniet lekker!!

2 maanden geleden

Reactie op MDW1990

Ja alles is goed gegaan! Ik ben gister om 17:33 uur bevallen van mijn docht ...
Gefeliciteerd!! Ging de inleiding bevalling goed? En hoe was het gewicht bij geboorte?

2 maanden geleden

Reactie op Queeneileen

Gefeliciteerd!! Ging de inleiding bevalling goed? En hoe was het gewicht bi ...
Dankjewel! Ja ging heel goed! Wel een weeënstorm maar daardoor wel in een kwartier tijd van 5 naar 10 cm en ging het ineens heel vlot. Het gewicht was 3586 gram dus iets minder dan het geschat werd. Wanneer word jij ingeleid?

2 maanden geleden

Reactie op MDW1990

Dankjewel! Ja ging heel goed! Wel een weeënstorm maar daardoor wel in een k ...
3586 is prima gewicht toch? Pittig maar wel fijn zo snel ontsluiting. Ik heb morgen een afspraak voor een datum. Echt geen idee nog.

2 maanden geleden

Reactie op Queeneileen

3586 is prima gewicht toch? Pittig maar wel fijn zo snel ontsluiting. Ik h ...
Ja zeker prima! Oh spannend, heb je zelf een datum die je graag zou willen?

2 maanden geleden

Reactie op MDW1990

Ja zeker prima! Oh spannend, heb je zelf een datum die je graag zou willen? ...
Ik zit al vanaf begin zwangerschap met 7 oktober in mijn hoofd. Geen idee waarom. Maar misschien hierom. Denk dat dat de datum word, heeft hiij ook kans om eerder zelf te komen

2 maanden geleden

Reactie op Queeneileen

Ik zit al vanaf begin zwangerschap met 7 oktober in mijn hoofd. Geen idee w ...
Ah 7 oktober is een mooie datum! Is mijn zoontje 3 jaar geleden ook op geboren haha. Maar hoop voor jou mss nog eerder uit zichzelf🤞🏻

2 maanden geleden

Hier inmiddels in de wachtstand. Gisteravond ballon geplaatst en deze hing er vanochtend al los in. Helaas nog niet voldoende om te starten met inleiding, dus gelijk tabletten gekregen. Inmiddels daar twee rondes van gehad en zometeen de derde ronde. Het rommelt, zeurt, krampen.. moesten uitgaan dat vandaag niet zoveel meer gaat gebeuren. Maar wat niet is, kan nog komen. 🤷🏻‍♀️ Nu al zin om heerlijk in eigen bubbel thuis te zijn

2 maanden geleden

Reactie op Margot93

Hier inmiddels in de wachtstand. Gisteravond ballon geplaatst en deze hing ...
Ik zit precies in dezelfde situatie.giatwren ballon geplaatst, die kwam los, maar nog geen vliezen gebrokwn. Zo wordt beoordeeld of de derde ronde tabletten nodig is.. ik kan echt niet wachten!

2 maanden geleden

Reactie op Margot93

Hier inmiddels in de wachtstand. Gisteravond ballon geplaatst en deze hing ...
Succes! 🍀 Hopelijk gebeurt er snel wat.

2 maanden geleden

Reactie op cvdh88

Ik zit precies in dezelfde situatie.giatwren ballon geplaatst, die kwam lo ...
Voor jou ook succes! 🍀

2 maanden geleden

Bij mij is er vandaag ook een ballon geplaatst, had al 2 cm ontsluiting. Ballon is er zojuist uitgevallen, dus ben benieuwd of er nu iets gaat gebeuren. Anders morgen om 7 uur weer in het ziekenhuis en waarschijnlijk vliezen breken.

2 maanden geleden

Reactie op Vjennegirl90

Bij mij is er vandaag ook een ballon geplaatst, had al 2 cm ontsluiting. Ba ...
Spannend... Heel veel succes komende dag(en)!

2 maanden geleden

Reactie op cvdh88

Ik zit precies in dezelfde situatie.giatwren ballon geplaatst, die kwam lo ...
Hoe gaat het je verder af? Heb je nog een derde ronde gekregen? Ik heb twee uurtjes geleden de derde ontvangen.. en merk nu echt meer kramp feller en frequenter. 😅 succes mama!

2 maanden geleden

Reactie op Janneke_

Spannend... Heel veel succes komende dag(en)!
Dankjewel! 😊

2 maanden geleden

Afgelopen woensdag ook ingeleid met een ballon, omdat de baby met 37 weken al op 4 kilo werd geschat. Vrijdag ben ik bevallen van met 38 + 2 dagen van een kleine baby van 3 kilo 😅. Ze zaten er bij mij helaas helemaal naast.

2 maanden geleden

Reactie op G3artsje

Afgelopen woensdag ook ingeleid met een ballon, omdat de baby met 37 weken ...
Ja, toch hoor je dat nog best vaak hè? Hopelijk gaat alles wel goed?

2 maanden geleden

Reactie op G3artsje

Afgelopen woensdag ook ingeleid met een ballon, omdat de baby met 37 weken ...
Wat ik me dan afvraag, boog je baby dan op het laatst ineens veel af van de curve? Of werd je baby de hele zwangerschap groot geschat? Ik kan me voorstellen dat ze er eerder naast zitten als het puur op het eind ineens groter wordt geschat, dan dat dat iedere echo aan de orde lijkt. Klopt dat?

2 maanden geleden

Reactie op Vjennegirl90

Ja, toch hoor je dat nog best vaak hè? Hopelijk gaat alles wel goed?
Ze zeiden dat ze er meestal 300 gram boven of onder het geschatte gewicht zitten. Het gaat gelukkig wel goed.