10 Reacties

één maand geleden

3 oktober ingeleid en echt heel fijn ervaren. Was wel m’n 2de bevalling, duurde vanaf infuus tot geboorte 3 uur en 40 min. Waarvan 2 uur weeen. Eerste bevalling ook ingeleid ook heel fijn ervaren. Vanaf infuus tot geboorte 10 uur waarvan 8 uur weeën ☺️

één maand geleden

Succes morgen 🫶🏼

één maand geleden

Hier een hele positieve ervaring met inleiden. Woensdagmiddag werd de ballon gezet en in de avond ging hij los. Ik ervaarde vrijwel meteen hele erge krampen, die pas einde avond afzwakte. De volgende dag hebben ze de ballon eruitgehaald (hij zat los), mijn vliezen gebroken en ben ik einde middag bevallen van ons zoontje. Het ging dus bij mega vlot. Nogsteeds zo blij met de keuze on ingeleid te worden!

één maand geleden

Hier ook een hele positieve ervaring, in de ochtend 09:30 vliezen gebroken en hij was er om 13:56 al🤩

één maand geleden

Vorige week ben ik ingeleid voor ons tweede kindje.. Vrijdag avonds in het ballonnetje geplaatst. Ballonnetje liet na een uur al los (niet gebruikelijk is mij verteld). Zaterdag ochtend mijn vliezen gebroken rond 10 uur. Bij ons 1e kindje weeenopwekkers gehad waardoor ik in een weeenstorm zat, dus Ik zag daar enorm tegen op. Heb mij deze keer zo in controle gevoeld, geen weeenstorm. 14.21 is ze geboren. De tijd voordat je weeen hebt, heb ik gebruikt om met de zuster te bespreken wat ik wel en niet wilde, in welke situaties. De bevalling is alles wat ik van te voren niet wilde, maar kijk er zo goed op terug. Momma you got this!

één maand geleden

Reactie op Doortje123

3 oktober ingeleid en echt heel fijn ervaren. Was wel m’n 2de bevalling, du ...
Wat fijn om te horen! Gefeliciteerd met jullie kleine☺️

één maand geleden

Reactie op Doortje123

Succes morgen 🫶🏼
Dankjewel!

één maand geleden

Reactie op kellyliannne

Hier een hele positieve ervaring met inleiden. Woensdagmiddag werd de ballo ...
Wat fijn dat het zo vlot ging allemaal! Gefeliciteerd met jullie kleintje☺️

één maand geleden

Reactie op Britney1999

Hier ook een hele positieve ervaring, in de ochtend 09:30 vliezen gebroken ...
Wat snel! Fijn om te horen! Gefeliciteerd met jullie kindje☺️

één maand geleden

Reactie op xmanondb

Vorige week ben ik ingeleid voor ons tweede kindje.. Vrijdag avonds in het ...
Goeie tip dit over dat bespreken met de zuster! Die ga ik onthouden voor morgen. Wel fijn dat ondanks het niet zoals gewenst was, je het toch als heel fijn hebt ervaren. Gefeliciteerd met jullie kindje☺️