10 Reacties

17 dagen geleden

Persoonlijk zou ik wachten tot je groenlicht krijgt van de verloskundige of gynaecoloog. Ik snap je gevoel heel goed, hier persoonlijk ook wel weer aan toe maar ivm infectie gevaar doen we het niet.

17 dagen geleden

Reactie op jamiekiki

Persoonlijk zou ik wachten tot je groenlicht krijgt van de verloskundige of ...
Ik krijg geen fysieke check meer, alleen een bel afspraak, denk niet dat ik daar veel aan heb

17 dagen geleden

Ik moet er persoonlijk niet aan denken nog, maar na die 6 weken mag het weer gaven de kraamzorg en verloskundige hier aan.

17 dagen geleden

Ik snap je twijfel! Mijn bevalling was 5 weken geleden en tot nu toe vooral intiem geweest zonder geslachtsgemeenschap, want ja.. we hadden allebei wel behoeften. Vind het ook wel spannend, want door een sub totaal ruptuur heb ik nog best een stug en hard litteken. Dus echt soepel is het daar beneden niet ;) De verloskundige heeft tegen ons wel gezegd dat geslachtsgemeenschap weer mag als het bloeden gestopt is. Ik heb ook nog wat wit / geel vocht verlies, zolang het niet erg ruikt ga ik ervan uit dat het afscheiding is.

17 dagen geleden

Reactie op Mamavb2

Ik snap je twijfel! Mijn bevalling was 5 weken geleden en tot nu toe vooral ...
Kan me voorstellen dat je het spannend vind na zo'n ruptuur, ik heb geen knip of scheur gehad en ben zelfs een beetje zenuwachtig voor de 1e keer 😅

17 dagen geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Kan me voorstellen dat je het spannend vind na zo'n ruptuur, ik heb geen kn ...
De verloskundige zei, neem lekker een wijntje, babyfoon aan en een fles glijmiddel en gewoon proberen. Luister naar je lijf, je merkt snel genoeg als het niet goed voelt. Dan probeer je het gewoon later nog een keer. Klinkt als goed advies hahaha 😜

17 dagen geleden

Reactie op Mamavb2

De verloskundige zei, neem lekker een wijntje, babyfoon aan en een fles gli ...
Beste advies die ik tot nu toe heb gehoord 😜😂

17 dagen geleden

Bij de vorige na ongeveer 5 weken weer denk ik. Maar de dag daarna had ik een hele geïrriteerde buik tot flauwvallen aan toe. Geen infecties of zo, maar het was duidelijk nog te veel voor mijn herstellende lichaam. Deze keer ga ik langer wachten!

17 dagen geleden

Is seksen zonder penetratie ook een optie? Want dat mag gewoon 🤗

17 dagen geleden

Reactie op Mandarijn90

Is seksen zonder penetratie ook een optie? Want dat mag gewoon 🤗
Dat doen we al wel, maar ben inmiddels wel klaar voor het echte werk haha