9 Reacties
2 jaar geleden
Niet dat mijn mening er echt toe doet (jullie moeten het mooi vinden), maar Benja vind ik een half uitgesproken naam wat het niet perse mooi of lelijk maakt. Mijn hoofd maakt er automatisch Benjamin van en dat Benja dan de naam is die z鈥檔 vrienden uit de verte roepen. Weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen.
2 jaar geleden
Vind het leuk. Ik maak er in mn hoofd ook benjamin van maar dat gaat er echt snel vanaf als je de naam vaker gebruikt. Dan is het juist een stoere naam. Zou er wel rekening houden dat sommige mensen dat als reactie geven."net niet benjamin" 馃檲 Lekker Nederlands zeggen wat je denkt.
2 jaar geleden
Ik vind het een leuke naam en associeer het ook niet meteen met Benjamin. Ik denk aan de acteur Benja Bruijning en ken de naam dus ook zonder 'jamin' er achter ;)
Belangrijkste is dat jullie de naam leuk vinden.
Persoonlijk ben ik helemaal niet van 2e namen. Ik snap het als het vernoemd wordt naar iemand en dus een speciale betekenis heeft. Maar zo niet, wat is het nut of het leuke er aan?
2 jaar geleden
Heel leuk, ik had het vanmiddag met mn vriend over deze naam! Er hing een geboortekaartje bij de vk van baby Benja namelijk :)
2 jaar geleden
Heel leuk, ik had het vanmiddag met mn vriend over deze naam! Er hing een ...
Wat toevallig!
En dank voor jullie reacties!