20 Reacties

11 dagen geleden

Jurken kopen met een strik oid bij de taille en die wijder vallen onderaan. Die kon ik de vorige zwangerschap bijna tot het einde dragen. En anders een paar goede zwangerschaps items komen die je kunt combineren met een leuk jasje of vestje dat je daarna ook aan kan. Bellyfashion heeft echt mooie zwangerschapskleding.

11 dagen geleden

Bij Prenatal heb ik een oranje/terracotta jurk gekocht.. Het is ook een voedingsjurk..

11 dagen geleden

Reactie op Tinita93

Bij Prenatal heb ik een oranje/terracotta jurk gekocht.. Het is ook een voe ...
Oeh heb je foto?

11 dagen geleden

Reactie op xxLindaa

Oeh heb je foto?
Deze is het :)

11 dagen geleden

Ik heb precies dezelfde struggles 😂 Ik kreeg als tip om op Boohoo te kijken bij de zwangerschapsjurken. Daar vond ik echt leuke tussen zitten die ook niet per se echt ‘zwangerschaps’ jurken zijn!

11 dagen geleden

Precies hetzelfde hier! Ik kreeg de tip om wikkeljurken te proberen. Wie weet ook iets voor jou!

11 dagen geleden

Ik heb er drie bij Seraphine gekocht. Is wel positiekleding, maar als je kijkt naar de jurken met voedingsfunctie dan kan je ze daarna ook nog dragen. Er zit een soort wikkel/strik aan die je boven je buik kan strikken maar ook lager in je taille. Mijn buikje zit nu nog vrij laag (inderdaad een soort ma flodder zwembandje 😅) en dat valt in deze jurkjes eigenlijk niet op. Ben van plan de strik nu een beetje halverwege tussen mijn taille en onder mijn borsten te doen, dan zit het nu net mooi. Bijvoorbeeld deze: https://www.seraphine.com/nl-nl/khaki-geweven-zwangerschaps-en-borstvoedingsmaxi-jurk/ Ze hebben nu een archief sale en nog 20% korting vanaf 200eu. Ik heb 3 jurkjes en een jumpsuit gekocht voor bij elkaar 160eu. Niet heel goedkoop, maar is wel betere kwaliteit dan primark 😊

11 dagen geleden

Thanks ladies voor alle tips!!!!

10 dagen geleden

Hier alles lekker bij Shein besteld! Goed even naar de reviews kijken voor het materiaal, maar de jurken die ik tot nu toe heb mogen ontvangen ben ik super blij mee. (Van die lekkere lange simpele tshirt jurken, maar ook fleurige boho jurken) kost geen drol daar 😊

10 dagen geleden

Ik heb een aantal jurkjes bij Shein besteld 🙈, zal even wat foto’s posten.

10 dagen geleden

:-)

10 dagen geleden

😃

10 dagen geleden

En nog een lekker stretchy jumpsuit 😛

7 dagen geleden

Ik zag laatst Just Favorites voorbij komen, heel betaalbaar en ze laten ook zien hoe het zit na je zwangerschap. Ik was eerst op broekenjacht maar nu ook op jurkjes jacht 🥰

7 dagen geleden

Ik heb deze week bij de Zara leuke jurken gekocht! Veel stretch en nog beetje strak zodat je de buik wel ziet

6 dagen geleden

Reactie op Madelief12345

Ik heb deze week bij de Zara leuke jurken gekocht! Veel stretch en nog beet ...
Oeh was laatst bij zara maar kon niks vinden.... en zo jammer dat je niet meer achteraf kan betalen 🤣

6 dagen geleden

Deze jurk besteld bij NAKD, moet nog binnenkomen. Verder vind ik bodycon jurken erg mooi als je een buikje hebt/krijgt! 🥰

5 dagen geleden

Dit jurkje had ik al in de kast en zit zo top dat ik hem net in nog 2 kleuren besteld heb. Kan er nog flink in groeien maar kan dus ook zonder zwangerschap. Ik heb ook een buikje van is ze dik of zwanger, maar door het model met het strikje boven je buik is met deze jurk mijn buik wel echt duidelijk haha.

5 dagen geleden

ZARA inderdaad ik koop gewoon een maatje groter dan normaal in de stretchjurken en dat gaat prima. Bij H&M ook maar daar koop ik soms ook de mama collectie

4 dagen geleden

Reactie op Madelief12345

Ik heb deze week bij de Zara leuke jurken gekocht! Veel stretch en nog beet ...
Heb je hier een voorbeeldje van? Net toevallig de hele Zara site doorgezocht, haha