11 Reacties

vorig jaar

In mijn vorige zwangerschap heb ik met 25 weken nog gekampeerd in een tent met een luchtbed. We hadden wel bewust een extra “luxe” luchtbed gekocht zodat het zo comfortabel mogelijk zou zijn. Deze was ook extra dik dus zo kwam ik makkelijker omhoog 🤭 ik vond het echt prima! Het was eigenlijk geen probleem :)

vorig jaar

Wij hebben al een tijdje de slaapmatten van redwood stretch limousine, deze zijn echt super comfortabel. Ik hou van kamperen maar vond het slapen altijd een ramp, maar op deze mat slaap ik net zo lekker als thuis. Door de foamlaag is hij ook helemaal niet zweterig. Wij hebben die van 10 cm dik maar afhankelijk van je gewicht kun je ook die van 15 kiezen. (Die is opgerold wel behoorlijk groot). Hij is helaas wel erg prijzig, maar als je vaker kampeert is het de investering zeker waard.

vorig jaar

Ohja wij zijn inderdaad ook aan het kijken naar een veldbedje of matje. Die extra dikke luchtbedden klinken wel comfortabel maar we hebben niet een super grote tent dus ben bang dat dat niet in die cabine past.. misschien ook maar eens rondkijken naar andere mogelijkheden want een matje is weer lastig omhoog komen 🙈

vorig jaar

Reactie op Iefief

Wij hebben al een tijdje de slaapmatten van redwood stretch limousine, deze ...
Ben hier gelijk naar gaan kijken. Zag dat ze heel goed worden beoordeeld. Ik ben benieuwd!

vorig jaar

Reactie op Iefief

Wij hebben al een tijdje de slaapmatten van redwood stretch limousine, deze ...
Wij hebben er vandaag 1 gekocht! Ben heel benieuwd!

vorig jaar

Reactie op Korinaw

Wij hebben er vandaag 1 gekocht! Ben heel benieuwd!
Ik hoor heel graag hoe het is geweest. :) wij gaan misschien kamperen als ik 26 weken ben namelijk.

vorig jaar

Reactie op NoëlleBS

Ik hoor heel graag hoe het is geweest. :) wij gaan misschien kamperen als i ...
Het duurt nog wel even hoor, wij gaan hem met Pinksteren gebruiken ik ben dan 18 weekjes maar zal je zeker op de hoogte houden!

vorig jaar

Met een goed luchtbed moet dat helemaal goed komen! Misschien een zwangerschapskussen mee om lekker tegenaan te kunnen liggen als dat nodig is? Tijdens mijn vorige zwangerschap met 27 weken nog 1,5 week op een matras van niks in een camper gelegen :-)

vorig jaar

Reactie op Korinaw

Het duurt nog wel even hoor, wij gaan hem met Pinksteren gebruiken ik ben d ...
Haha ja geen probleem wij pas 8 weken erna, dus top!

vorig jaar

Reactie op Schuimpje83

De veldbedden van de Decathlon in combinatie met het zelfopblazende luchtbe ...
Deze zijn idd echt fantastisch. Iets grotere investering maar absoluut meer dan waard!