5 Reacties

één maand geleden

Hier het zelfde. Ik geef borstvoeding dus de kleine van mij wordt ook helaas verkouden. Hopen dat het snel hier over gaat

één maand geleden

Reactie op janetlv

Hier het zelfde. Ik geef borstvoeding dus de kleine van mij wordt ook helaa ...
Tegelijkertijd geef je haar ook de antistoffen, dus niet teveel zorgen over maken😉

één maand geleden

Het heerst weer overal. Fijn herfst-geboortes 🫤 Mijn peuter is nu echt ziek en ik moet nog bevallen. Ik weet even niet hoe ik het eerste contact ga doen, of dat hij pas na een week ofzo zijn zusje mag vastpakken. 😓 Het hangt toch ook in huis…

één maand geleden

Houd je kindje goed in de gaten. Krijgt ze koorts of merk je ze echt zwaar gaat ademen dan moet je aan de bel trekken. Of als je je zorgen maakt over haar toestand ook gewoon bellen. Je bent een kersverse moeder dus beter een keer teveel bellen voor je eigen geruststelling dan te weinig. Meeste verkoudheden verlopen mild en is er niks aan de hand, maar soms wordt een kindje er wel goed ziek van. Nu al zorgen maken heeft geen zin, rustig blijven en afwachten wat er gebeurd. Veel beterschap!

één maand geleden

Hier hetzelfde. Ik week geleden mijn man paar dagen geleden nu mijn zoontje van 19 dagen groene snottebel en hoesten , niezen. Echt heel zielig dat geroggel. Vandaag toch de huisartsenpost gebeld. Ik heb zoutoplossing gehaald van Otrivin wat wel iets verlichting geeft. Voor de rest als ze geen koorts krijgen, en blijven drinken dan loopt het wel los en is het hopelijk snel voorbij. 🤞🏻🥹