10 Reacties

8 dagen geleden

Dit had ik bij mijn vorige keizersnede ook. Het was toen niet ontstoken en is langzaam weer dichtgegroeid. Dit duurde best lang. Helaas zag je wel steeds nog verschil met de rest van het litteken wat heel netjes is dichtgegroeid, maar verder geen last van gehad. Ik hoop dat alles bij jou ook snel weer netjes herstelt!

8 dagen geleden

Reactie op Preemiemum

Dit had ik bij mijn vorige keizersnede ook. Het was toen niet ontstoken en ...
Ik heb nu precies hetzelfde. Ook niet ontstoken. Hoe lang duurde dit bij jou en hoe behandelde jij het? Ik doe er nu steeds gaasjes op maar morgen is het 3 weken geleden dat ik mijn 2de keizersnede kreeg. De eerste keer had ik dit niet.

8 dagen geleden

Ik heb hetzelfde en een schimmelinfectie erbij. Moet gewoon helen en zalf smeren. Bloedje irritant 🥲 ben nu 6,5 week geleden bevallen. Hoop dat het snel geheeld is bij jou!

8 dagen geleden

Reactie op Mandy1985-

Ik heb nu precies hetzelfde. Ook niet ontstoken. Hoe lang duurde dit bij jo ...
Volgensmij hebben ze het bij mij maar 1 keer gespoeld in het ziekenhuis en daarna heb ik het met pleisters afgeplakt om het schoon te houden. Het duurde wel een paar weken om weer dicht te groeien maar ik weet niet precies hoe lang..

7 dagen geleden

Hey! Bij mij is de keizersnee inmiddels 4 weken geleden. Ik ben toen na 5 dagen opgenomen geworden met een infectie. Bij mij hebben ze torn de wond weer open gemaakt, zodat alle ‘troep’ eruit kon en ik heb 2 weken antibiotica gehad. Mijn wondvis momenteel 8 cm open en er zit een onderhuidse tunnel van 5,5 cm. Hoe groot is de opening bij jou? Wij zijn vorige week voor het eerst naar de wondpoli in het ziekenhuis geweest voor nieuwe wondmaterialen en controle, vond ik erg fijn. Ze gaven aan dat het lang kan duren voordat de wond dicht is (wellicht tot na de kerst). Heb je veel pijn?

7 dagen geleden

Reactie op Zoey99

Hey! Bij mij is de keizersnee inmiddels 4 weken geleden. Ik ben toen na 5 d ...
Toen ie bij mij net open was wilden ze niet opnieuw hechten omdat ze bang waren dat er toen een infectie zou komen. Nu is alleen de wond zelf geinfecteerd, en heb ik dus antibiotica en komt er iemand van buurtzorg 2x per dag spoelen en gaasjes wisselen want ik kan er zelf niet bij/kan de wond niet zien en hij moet in de gaten gehouden worden. Maandag moet ik weer naar huisarts om te laten bekijken. Het doet niet veel meer pijn maar het was opeens wel meer trekkerig, net een wond die een korstje heeft en die je weer open trekt zeg maar qua gevoel

7 dagen geleden

Reactie op soundofwaves

Toen ie bij mij net open was wilden ze niet opnieuw hechten omdat ze bang w ...
Hopelijk voel je je niet ook ziek erbij. Fijn dat er iemand van buurtzorg komt! Bij mij verzorgd mijn vriend de wond (is gelukkig zelf verpleegkundige dus dat scheelt) Hopelijk merk je snel verbetering! Oei dat is inderdaad een vervelende pijn.

6 dagen geleden

Wat vervelend! Hier had ik na 2 weken dat hij ook ineens open ging en bleek een ontsteking te zitten. Hij is toen weer een stukje open gemaakt en gelaten. Minstens twee keer per dag onder de douche goed uitgespoeld en zelfs uitgeknepen als een puist om de pus eruit te drukken. Binnen een paar dagen is hij rustig geworden en dicht gaan groeien. (Toen de andere kant hetzelfde verhaal helaas) en nu na bijna zes weken is het eindelijk goed. Niet afplakken, veel drogen aan de lucht, goed uitspoelen onder de douche en let op dat je katoenen ondergoed draagt!

6 dagen geleden

Reactie op Mischa4503

Wat vervelend! Hier had ik na 2 weken dat hij ook ineens open ging en blee ...
Zelfde verhaal dus een beetje zoals ik het hoor, behalve dat ik nog antibiotica moet slikken. Ik hoop dat het hier ook snel weer dicht gaat groeien zonder andere toestanden erbij. Vervelende bij mij is dat het niet aan de lucht kan drogen want zit echt in een plooi tussen twee huidstukken in, heb een buikje er over heen zeg maar, dus extra lastig

6 dagen geleden

Reactie op Mischa4503

Wat vervelend! Hier had ik na 2 weken dat hij ook ineens open ging en blee ...
Maar zo fijn dat het bij jou eindelijk wel is dicht gegaan!