34 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Bonsai

Mijn verloskundige zei liever 10x te vaak bellen dan 1x te weinig. Ook al s ...
Wat fijn en lief zeg! 🥹

2 maanden geleden

Pfff in het begin rond 16/20 weken zo voelde ik me ook best wel onzeker als hij leeft of niet haha! Maar na 20 weken beweegt hij abnormaaaal veeel en nu zijn de schopjes pijnlijker dat ik er zelfs wakker van word 😩 me placenta is ook aan de voorkant. Ik ging ook me gynaecoloog heledag stalken.

2 maanden geleden

Thanks meiden! Ben gisteravond 8 uur naar bed gegaan en heb daar lang gelegen voelde toen heel ver wat, ging even op m'n zij en ja hoor ze kwam eindelijk toen we gingen slapen...uit er winterslaap haha, heb wel wakker gelegen tot 4 u snachts 🤣 maar was het waard 😌

2 maanden geleden

Reactie op Mowin13

Thanks meiden! Ben gisteravond 8 uur naar bed gegaan en heb daar lang geleg ...
Haha aaah wat fijn gevoel dan eh! Hier kwam ze eergisteren ook in de nacht uit winterslaap, zo fijn even en inderdaad wakker gelegen 😂daarna weer terug rustig, maar och ik ben ook wat slomer met de 🥵 denk ik maar 😅

2 maanden geleden

Zo ben je er nooit echt mee bezig en dan ineens denk je “hm heb ik de baby al gevoeld vandaag” en dan krijg je de gedachte niet meer uit je hoofd🥲 Zondag dacht ik minder beweging maar toen ik ging liggen kwam het toch op gang. Gisteren super druk en dacht “zie je wel, zorgen om niet”. En vandaag dan ineens weer geen drukke baby.. toch maar weer even liggen en voelen. Mini schopjes voel ik wel maar geen harde bewegingen zoals hij eigenlijk wel vaak is.. Hopelijk komt er snel weer een karatetrap haha

2 maanden geleden

Ik ben wel blij met dit topic en de reacties. Voor mijn gevoel is de baby ook zo mega rustig sinds n week. Daarvoor voelde ik echt steeds als ik met mn hand over mn buik ging wel trappen en nu is het al dagen echt maar n paar keer daags heel zachtjes. En inderdaad, de gedachte: heb ik de baby al gevoeld vandaag? Blijft de hele dag hangen. Zo vervelend. Hopelijk wordt baby nog wat actiever, dat stelt meer gerust

2 maanden geleden

Reactie op Milou1210

Haha aaah wat fijn gevoel dan eh! Hier kwam ze eergisteren ook in de nacht ...
Nou echt hoor denk ook door de warmte, vandaag ging ik zo slecht, Kreeg nauwelijks zuurstof van die hitte maar ze is de hele dag al weer lekker bezig. Sorry voor de zomermensen maar kan niet wachten tot volgende week als het weer behagelijk 23 graden gemiddeld is🤣

2 maanden geleden

Het komt echt door die placenta aan de voorkant. Dit had ik mijn vorige twee zwangerschappen ook en dit keer ligt hij achter. Ik ben nu echt verbaasd over hoeveel ik de baby kan voelen. Dus echt geen zorgen maken, die placenta is een stootkussen die alle trapjes opvangt. 🙃 Mij werd ook verteld dat het belangrijk is te letten op veranderingen in bewegen, dus bijvoorbeeld van een heel druk kind naar ineens weinig bewegingen.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar van mijn vorige zwangerschap - ook placenta voor toen. Nu ligt hij achter en wat een verschil is het.. Het is echt je placenta die alle schopjes dempt.. 🙈

2 maanden geleden

Mijn placenta zit ook aan de voorkant, maar voel hem iedere dag meerdere keren, heel duidelijk 💙 Soms denk ik echt: wat doe je allemaal? 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Pien03

Ik ben 27+4 vandaag en ik heb dit ook! Mijn placenta ligt ook voor overige ...
Ik heb precies hetzelfde. Zodra ik slaap heb ik geen 'last' van de schoppen. Ik voel haar gewoon gedurende de dag wel alleen gisteren avond en vanmorgen iets minder. Wie weet komt dat nog. Wil me niet meteen druk maken en de verloskundige bellen. Volgende week groeiecho dus even komende dagen bekijken hoe het gaat

2 maanden geleden

Reactie op Elsiee1

Ik heb precies hetzelfde. Zodra ik slaap heb ik geen 'last' van de schoppen ...
Hier ook een rustig dametje in de nacht. Wel placenta achter en overdag zeer actief, vooral in rust. Voel der vandaag ook minder en dat is dan toch even wennen. Maar ze begint nu weer wakker te worden in ruststand. Pauze op het werk 😅😊

2 maanden geleden

Hier 31 weken en voel ons kindje ook wisselend. Vorige week ging het heeeeelemaal los, nu weer zachte kriebeltjes onderin (dus denk gedraaid in stuit?). Zo lang ik wel iets voel, probeer ik me geen zorgen te maken