Hebben jullie tips voor kleding (merken / collecties etc) die je na je zwangerschap kunt dragen? Dus niet per se in de kraamweek maar voor daarna als je zelf nog niet in je oude kleding past maar wel wat meer er op uit wilt 馃槉.
Ik denk zelf aan jurkjes met een lekkere legging. Zelf heb ik ook via Vinted spijkerbroeken in een maat groter gekocht. Bij mijn vorige zwangerschap was ik de joggingbroeken en legginga op een gegeven moment helemaal zat, maar ik paste mijn spijkerbroeken nog niet.
Ik pas mijn gewone studio Anneloes broeken een paar dagen na de bevalling alweer. Maar en zijn natuurlijk veel meer merken die travelstof broeken maken. Die rekken een beetje mee en ziet er toch wat netter uit dan een joggingbroek.
Ik heb een zwarte met lila bloemen flared broek en een zwarte trui met lila bloem en happy vibes set gekocht van Ambika. Voelt heerlijk aan. Lofty manner heeft ook fijne flared broeken. Ze zijn lekker zacht!
Ik ben altijd al wel comfy gekleed 馃ぃ maar ik heb nog wat lekkere pakken bij de new yorker gehaald, misschien kun je daar een kijkje nemen? Het is best goedkoop en vooral als het maar voor even is! 馃