1538 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Besloten dat ik vandaag maar n halve dag werk. Ben iedere keer zo ontzetten ...
Groot gelijk!
Is jouw werk zo flexibel of ben je eigen baas?
9 maanden geleden
Reactie op nelleken93
Vandaag met 7w onze eerste echo gehad en onze ukkepuk gezien! Met een sterk ...
Gefeliciteerd!! Ik ben ook 1 okt uitgerekend maar ik krijg mijn eerste echo as dinsdag pas met 8 weken 😭
9 maanden geleden
ik heb dinsdag de 20ste de 2e echo. kan niet wachten! dachten eigenlijk met de eerste echo dat ik al rond de 8 weken was maar daar was een kloppend hartje te zien en een klein mini mensje met de grootte van 6 weken. Ze willen met de 8 weken echo kijken of het goed gegroeid is en dan is er verder tot dusver niks aan de hand. Dan klopte mijn ovulatie test niet en ben ik later zwanger geworden dan gedacht. Als het een goede echo is (wat ik wel denk want ik voel aan alles dat ik nog zwanger ben) dan ben ik ook 1 oktober uitgerekend! Kan niet wachten tot dinsdag! ❤️
9 maanden geleden
Ik had gisteren mijn derde echo. Ik ben ipv 3 okt op 30 september uitgerekend, maar ik blijf gezellig hier 😄
9 maanden geleden
Hi dames, even een vraag: ik zie iedereen zo specifiek hun uitgerekende datum noemen, maar deze wordt toch pas bij de termijnecho vastgesteld? Of zijn dit dames die een zeer regelmatige cyclus hebben en precies weten op welke dag de eisprong is geweest en de innesteling? Ik ben zelf zeer onregelmatig ongesteld, dus de uitgerekende datum kan 30 september zijn, maar ook 8 oktober bij wijze van spreken (denk zelf dat ik in deze 1-7 okt groep wel goed zit hoor).
9 maanden geleden
Reactie op IJW
Hi dames, even een vraag: ik zie iedereen zo specifiek hun uitgerekende dat ...
nee dit is wat ze nu denken haha ;) is nog helemaal niks officieel 🤭
9 maanden geleden
Gefeliciteerd!! Ik ben ook 1 okt uitgerekend maar ik krijg mijn eerste echo ...
Wat leuk! En super vervelend dat wachten in deze fase, hoop dat jullie ook een mooie echo krijgen!! ♥️
9 maanden geleden
Reactie op IJW
Hi dames, even een vraag: ik zie iedereen zo specifiek hun uitgerekende dat ...
Volgens mij is het pas definitief na de termijnecho inderdaad, maar in mijn geval met een cyclus van altijd 27 dagen denk ik niet dat het er ver naast zit. En ach, uiteindelijk wordt maar 5% van de baby’s op de uitgerekende datum geboren dus het blijft toch gissen. 😄
9 maanden geleden
Hoi mijn naam is Sem, sluit mee aan bij deze groet. Vandaag eerste echo gehad kloppend hartje was goed te zien! en terug gezet naar 6+4, (volgens eigen berekening was ik al 7+4) maar m’n menstruatie was erg wisselend.
Momenteel worstel ik met droge hg zwangerschap. Veel kokhalzen, geen geuren kunnen verdragen en 24/7 non-stop misselijk. Inmiddels medicatie al een week en vandaag geswitcht naar zetpillen. Iemand anders ook medicatie voor de misselijkheid?
9 maanden geleden
Ik ben vandaag precies 7 weken als het goed is, maar mijn buik is oprecht al zo mega bol 😱😅 ik vraag me af hoe dat nu al zo kan aangezien je baarmoeder tot 12 weken nog achter je schaambot zit haha. Of is dit een voorbode dat ik gewoon heel groot ga worden tijdens m’n zwangerschap?
9 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Ik ben vandaag precies 7 weken als het goed is, maar mijn buik is oprecht a ...
Meestal komt dit door je darmen.