1538 Reacties
9 maanden geleden
Vandaag voor vrienden mijn 27ste verjaardag vieren. En meiden.. Geen zin dat ik heb😅 Misselijk en moe en niemand weet het nog dus dat wordt nog.. Ik ben blij als iedereen rond 1 a 2 uur weer vandoor is. (erg he)
9 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Vandaag voor vrienden mijn 27ste verjaardag vieren. En meiden.. Geen zin da ...
1 a 2 uur!? Bikkel.
Ik hoop dat de gezelligheid je een beetje op de been kan houden. En natuurlijk van harte gefeliciteerd! 🥳
9 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Vandaag voor vrienden mijn 27ste verjaardag vieren. En meiden.. Geen zin da ...
Gefeliciteerd en veel sterkte, dan lig ik al in diep coma 🥲
9 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
1 a 2 uur!? Bikkel.
Ik hoop dat de gezelligheid je een beetje op de been k ...
Nou ik was er op gegeven moment wel klaar mee hahaha! Vrienden van partner drinken aardig door dus was ook flink lawaaiig😅 Op gegeven moment toch subtiel gezegd dat het bed tijd was hahah
9 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
1 a 2 uur!? Bikkel.
Ik hoop dat de gezelligheid je een beetje op de been k ...
Dankjewel btw😍
9 maanden geleden
Gefeliciteerd en veel sterkte, dan lig ik al in diep coma 🥲
lief dankjewel hHah! Ja ben er nu ook wel klaar mee. Was gelukkig stuk minder misselijk en heb me aan de water gehouden. Eigen vriendinnen waaronder eentje had zo haar vragen, aangegeven dat ik al wat drankjes op had😅
9 maanden geleden
hi allemaal!
ik zet me hier ook bij!
ik ben, volgens mijn laatste maandstonden, uitgerekend op 6 oktober van ons 3e kindje.
sinds enkele dagen ook pas misselijk, en gisteren bij vriendinnen vlotjes subtiel alcoholvrije rode wijn gedronken, niemand die iets doorhad:)
op 27feb de eerste echo en tot dan is het toch wel onwerkelijk en heel erg spannend! zelfs de 3e keer blijft het even spannend als de vorige:)
fijn hier bij te kunnen komen!
9 maanden geleden
Een vroege echo laten maken. Had mijn blaas niet helemaal vol zoals ze had gevraagd. Wel liters gedronken dus heel raar. Zij gaf aan dat het veel te vroeg was of niet goed… 26-2 eerste echo bij VK. Maar ik stress hem nu. Kan het zijn dat ze het niet goed in beeld kreeg? Eerste kindje dus geen ervaring 🥺
9 maanden geleden
Reactie op sshhbaby
Een vroege echo laten maken. Had mijn blaas niet helemaal vol zoals ze had ...
Hoe ver ben je dan?
9 maanden geleden
Reactie op sshhbaby
31-01 eerste dag van laatste menstruatie, volgens mijn berekeningen net gee ...
Bedoel je niet 31-12? Want met 31-01 kan je nog geen 7 weken zijn.. mijn menstruatie was 04-01 en ik ben morgen pas 6 weken. Iets gaat fout met je berekening
9 maanden geleden
Reactie op sshhbaby
31-01 eerste dag van laatste menstruatie, volgens mijn berekeningen net gee ...
Denk dat je 31-12 bedoelt toch? Mijne was 27-12 en ik ben nu 7+4
9 maanden geleden
Reactie op sshhbaby
Ja klopt, sorry typfout 🙈
Volgens mij zou je vanaf 6wk een hartje moeten/kunnen zien.. ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal, mag dinsdag met 8 weken pas komen voor echo
9 maanden geleden
Reactie op sshhbaby
Een vroege echo laten maken. Had mijn blaas niet helemaal vol zoals ze had ...
Heb je een inwendige echo gehad of van buitenaf? :)
Bij mij was het inwendig en moest ik juist een lege blaas hebben. Mijn VK zei dat je met 7 weken het nog niet (goed) van buitenaf kan zien. Dus misschien ligt het daaraan?