1538 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Yesss! Mooie echo, geschat op 7+6. Zo blij en opgelucht ❤️
Mag ik vragen wat je bedoeld met 7+6 weken? Bedoel je dan 7 weken en 6 dagen? Sorry nieuw hierin

9 maanden geleden

7 Oktober🤭

9 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Jaaaa je hebt gelijk hoor! Maar toch... ik ben pas gerust als ik het zelf h ...
Hopelijk allemaal goed gegaan? 🤞🏾🍀

9 maanden geleden

Reactie op CynthiaaW

Mag ik vragen wat je bedoeld met 7+6 weken? Bedoel je dan 7 weken en 6 dage ...
ja goed dat je het vraagt hoor! en je hebt helemaal goed, het betekent 7 weken en 6 dagen.

9 maanden geleden

Reactie op DeborahG

Hopelijk allemaal goed gegaan? 🤞🏾🍀
zie de foto van de echo haha! alles is goed ❤️ lief dat je het checkt

9 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Yesss! Mooie echo, geschat op 7+6. Zo blij en opgelucht ❤️
Gefeliciteerd!!! Heerlijk gevoel 😻

9 maanden geleden

Vandaag eerste echo, misselijkheid begint met name toe te nemen in de middag. Zie enorm op tegen de warme maaltijden.. Iemand nog tips

9 maanden geleden

Reactie op Linzbeanz

Hoe voelen jullie je? Ik ben normaal erg sportief, veel energie en was aan ...
Ik ben ook gesloopt. Lig elke avond tussen 8 en 9 al op bed en wil het liefst middagslaapjes doen (wat natuurlijk niet kan ivm werk). Ik kan sporten ook nauwelijks opbrengen terwijl ik altijd 4 a 5 keer per week sportte.

9 maanden geleden

Hoi! Leuk dat deze groep er is. Ik ben volgens mijn eigen berekening 2 oktober uitgerekend. Overmorgen (23 feb) de eerste echo. Het is best ongepland en mijn man is depressief, hij werkt 8 uur per week en ik 40. Het wordt wel een spannende tijd en ik weet niet goed hoe we dat allemaal gaan doen. Gelukkig voel ik me mentaal sterk. Lichamelijk ook wel, moet wel elk uur wat eten 😅 anders word ik misselijk. En ik heb gevoelige borsten en af en toe steken buikpijn. Gefeliciteerd allemaal en succes met de eerste echo’s!

9 maanden geleden

Reactie op Bloembak0007

Ik ben ook gesloopt. Lig elke avond tussen 8 en 9 al op bed en wil het lief ...
Ah.. bizar he.. hopelijk gaat het snel over.. ik moet ook echt uur echt wat eten of drinken anders word ik misselijk 😅.. het is uiteindelijk allemaal voor een goed doel..

9 maanden geleden

Reactie op Bloembak0007

ik mag ook straks voor eerste echo. ook super zenuwachtig! we got this, mee ...
Hoe was jouw echo gister?

9 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Vandaag eerste echo, misselijkheid begint met name toe te nemen in de midda ...
Succes & veel plezier met echo! Qua misselijkheid: Als warm eten je misselijk maakt, probeer dan gewoon te eten wat je wel kan verdragen! Niet verplicht warm eten.. iets anders voedzaams voor nu ook even prima.

9 maanden geleden

Vandaag een mooi kloppend hartje gezien!❤️ Volgens eigen berekening 3 oktober uitgerekend, maar verloskundige zei vanochtend 2. Uiteraard is het nog millimeterwerk dus ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

9 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Hoe was jouw echo gister?
helemaal goed, kloppend hartje ❤️ wel 4 a 5 dagen teruggezet ten opzichte van eigen telling. nu op 7w2d

9 maanden geleden

Reactie op sandratessa2

7 Oktober🤭
Ik kom daar ook op uit 😁 nog even wachten wat de verloskundige gaat zeggen volgende week.

9 maanden geleden

Net onze eerste echo gehad, was allemaal goed en een mooi kloppend hartje❤️ Eigen berekening was 8 +0, zij dacht dat dit eigenlijk wel vrij adequaat was.. Over drie weken de termijn echo 🎉 2 oktober dus voor nu nog uitgerekend❤️

9 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Net onze eerste echo gehad, was allemaal goed en een mooi kloppend hartje❤️ ...
Oh zie nu op de echo 1 okt😍

9 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Wat goeeed!!! 🙏🏼🥰

9 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Zo leuk! We lopen helemaal gelijk op. 🥰

9 maanden geleden

Gisteren met 8 weken onze 2e echo gehad 🤍 we zagen ons spruitje al lekker bewegen, heel bijzonder 🤍 de vk was even enthousiast als wij toen we het zagen haha 😂