1538 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Happy7720

Zo leuk! We lopen helemaal gelijk op. 🥰
Leeeeuk! Zag net op de echo dat gisteren 8+1 maar ze zei al, kan ietsje afwijkend hihi! Zo leuk! Wanneer heb je de volgende echo

9 maanden geleden

Gisteren met 8 weken onze 2e echo gehad 🤍 we zagen ons spruitje al lekker ...
Ahhhh ja onze kleine bewoog ook al, vk ook enthousiast. Zo leuk om te zien

9 maanden geleden

Vandaag mijn eerste afspraak bij de dokter🥳 Erg benieuwd!

9 maanden geleden

Vanmorgen naar de dokter geweest voor bloed prikken. De verloskundige was op vakantie ☹️ 9 maart echo! Ik voel me na vandaag wel wat anders in mijn lichaam en dat maakt mij deels wel onzeker..

9 maanden geleden

Vamorgen een goede eerste echo gehad 😍 Is er trouwens een whatsapp groep dat iemand weet? 260 berichten doorspitten is wat heftig haha...

9 maanden geleden

Ik heb vanavond veel last van bandenpijn, elke beweging is gevoelig🙈 ik weet uit mijn vorige zwangerschap dat het bandenpijn is maar toch maakt het me wel ieyts onzeker🙈🤣

9 maanden geleden

Reactie op Natasjax

Ik ben 6 oktober uitgerekend 😊
Ik ook!

9 maanden geleden

Reactie op tessa27xx

Ik ook!
Hier ook! ❤️

9 maanden geleden

Vandaag ouders en schoonouders vertelt. Schoonouders hadden al zo'n voorgevoel en hadden zelfs al kadootjes gekocht. Zoo lief! Eigen ouders waren heel emotioneel, mijn moeder is helaas ernstig ziek dus dit was heel dubbel❤️

9 maanden geleden

Ik ben van 8 oktober, in welk groepje hoor ik dan? Die zie ik er niet bij staan😂

9 maanden geleden

Reactie op silkepiel

Ik ben van 8 oktober, in welk groepje hoor ik dan? Die zie ik er niet bij s ...
er is ook een groep van 7-14 okt! ♥️

9 maanden geleden

Vinden jullie het ook zo moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen? 😁 Vorige keer veel mensen verteld maar dat eindigde in een mk dus wil deze keer lang wachten 🤞

9 maanden geleden

Reactie op Evaaa13

Vinden jullie het ook zo moeilijk om het niet van de daken te schreeuwen? � ...
Jaa ik heb het nu 3 mensen verteld omdat ik altijd overal en nergens met ze heen ga. Maaar die houden het goed stil

9 maanden geleden

Vandaag voor het eerst bij de VK geweest. 1 okt is nu de datum ipv 4. Hartslag was 179pm daar was ze erg enthousiast over 😃. Het is onze eerste, dus zo bijzonder allemaal. Onze ouders weten het nog niet. Daar wachten we nog 2 weken mee omdat we weten dat ze het graag willen delen met andere besparen voor hen de tijd maar wel extra moeilijk voor ons hihi!

9 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Oh zie nu op de echo 1 okt😍
Ik ook 😃

9 maanden geleden

Reactie op Evaaa13

Zoooo! En nu we een goede echo hebben gehad besloten het de mensen te vertellen die dicht bij ons staan, niets zeggen werd echt veelste moeilijk😅

9 maanden geleden

Ja echt hoor! Sinds de goede echo wil ik het liefst aan iedereen vertellen. Dit weekend aan onze dochter en de opa's en oma verteld 🥰.

9 maanden geleden

Hoi dames! 1 oktober uitgerekend hierzo🌟 als hopelijk alles goed blijft gaan. De uitgerekende datum valt precies in de week van de vorige heftige miskraam dus ergens wel 'bijzonder', gelukkig een mooie 1e echo gehad vorige week❤️ bij ons weet bijna iedereen het al (helaas geen verrassingseffect) vanwege ons IVF traject wat al een paar jaar duurt.. wel fijn medeleven om ons heen

9 maanden geleden

Ik ben als het goed is 7 oktober uitgerekend maar ik heb nog geen echo gehad dus het is nog even afwachten.

9 maanden geleden

Reactie op Evaaa13

Jaa dat hebben wij ook. Maar ik vind het ook lastig omdat ik zo moe van en mijn niet lekker voelt steeds te moeten "liegen" tegen mensen waarom ik niet kan komen. Maar ik ben na een dag werken gewoon helemaal op 🫤