1538 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op mirenwi1991
Jaa dat hebben wij ook. Maar ik vind het ook lastig omdat ik zo moe van en ...
i feel you. Echt lastig om smoesjes te verzinnen. Ik wil ook best wel eventjes langs bij feestjes en etentjes, maar ben steeds zo misselijk en moe dat ik niet veel waard ben, maar het ook direct duidelijk is voor iedereen dat ik zwanger ben. En ik wil het eerst aan ouders vertellen.
9 maanden geleden
Gister dus aan onze ouders verteld. Goeiedag er kon nog net een gefeliciteerd af. Van beide kanten ontbrak het enthousiasme echt compleet. Is dat normaal voor de tweede? Man en ik vonden het een beetje stom.
9 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Gister dus aan onze ouders verteld. Goeiedag er kon nog net een gefelicitee ...
o wat naar. hier reageerde ze zelfs met de vierde die enorm ongepland was nog enthousiast( nadat ze zeker wisten dat we het goed vonden)
9 maanden geleden
ja het was net alsof ik had aangekondigd dat we nasi gingen eten. "Oh ja echt, wat leuk. Had ik al wel een beetje gedacht". En dus niet alleen mn schoonouders, ook mijn eigen vader.
Maar fijn om te weten dat dit niet 'normaal' is en dat het niet gek is dat we er een beetje van baalden.
9 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Gister dus aan onze ouders verteld. Goeiedag er kon nog net een gefelicitee ...
Pff wat rot. Wij ons eerste en alleen mijn schoonzus en zwager reageerde beste matjes. Maar moet heel eerlijk zeggen, dat maakte me weinig uit😅
9 maanden geleden
Hoi lieve allemaal, een vraagje ik ben vandaag 9 weken en mijn klachten lijken echt af te nemen. Alleen wat gevoelige borsten en wat vermoeider dan normaal maar misselijkheid is weg en ook de bijbehorende krampen zijn weg(de krampen die de groeipijn zijn van je baarmoeder ofz). Ik maak me best zorgen ook andere die dit ervaren?
8 maanden geleden
Reactie op Annemiekevb
Hoi lieve allemaal, een vraagje ik ben vandaag 9 weken en mijn klachten lij ...
Ik heb hetzelfde! Nu 8+4 dagen! Veel minder klachten ook. Had erg pijnlijke borsten en dat is veel minder. Alleen nog wat vermoeid. Ik lees vaker dat dit kan gebeuren. Dus ik denk dat we ons geen zorgen hoeven te maken ☺️
8 maanden geleden
Bah, erg misselijk en moe vandaag. Bijna klaar met mn afspraken op kantoor en dan ga ik lekker thuis verder werken.
8 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Bah, erg misselijk en moe vandaag. Bijna klaar met mn afspraken op kantoor ...
Als dat kan zal ik dat zeker doen! Sterkte ermee 🥴
8 maanden geleden
Wat fijn hè dat we begin oktober uitgerekend zijn? Dan zit je ‘vooraan’ in de groep. Vorige zwangerschap was ik 24 augustus uitgerekend. Toen hadden mensen al termijn echo’s enzo terwijl ik nog geen echo had gehad😅. Had toen eigenlijk in de september groep moeten gaan haha.
8 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Wat fijn hè dat we begin oktober uitgerekend zijn? Dan zit je ‘vooraan’ in ...
Ja dat gevoel heb ik sinds een week. Dat mensen nu 'pas' een positieve test hebben en ik al vrolijk de eerste echo's achter de rug heb🙈
8 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Wat fijn hè dat we begin oktober uitgerekend zijn? Dan zit je ‘vooraan’ in ...
Hahaha ja dit vind ik ook heerlijk! Ik ook vorige keer op de 24e, dat geeft toch een ander idee en ook meer ongeduld ofzo. Dus stel dat mn officiële uitgerekende datum tóch nog eind sept wordt blijf ik lekker hier.
8 maanden geleden
Wij hebben gekozen om geen nipt te doen maar wel de 13 en 20 weken. Over twee weken zien we onze frummel weer, vind het toch wel spannend omdat je hier zoveel leest over late miskramen.. Probeer dat wel echt naast me te parkeren
8 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Wij hebben gekozen om geen nipt te doen maar wel de 13 en 20 weken. Over tw ...
Komt vast helemaal goed! De kans is vrij klein als je eenmaal een kloppend hartje hebt gezien.
Wij gaan wel weer voor de nipt maar zonder nevenbevindingen. Daarnaast ook de 13 en 20 weken echo
8 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Komt vast helemaal goed! De kans is vrij klein als je eenmaal een kloppend ...
Ja hou ik me ook aan vast inderdaad. Sowieso bijzonder als we de kleine zien, dat het echt al een baby is.
Ohh oké! Bij eerdere zwangerschappen dus ook gedaan?
8 maanden geleden
Reactie op tes manuaal
Ja hou ik me ook aan vast inderdaad. Sowieso bijzonder als we de kleine zie ...
Yes! Elk kindje is welkom bij ons, maar als er wat aan de hand zou zijn, dan zouden we dat wel graag willen weten ivm voorbereiding hierop.
8 maanden geleden
Wij gaan ook de nipt zonder nevenbevindingen doen en de 13+20 weken.
Wanneer is jullie termijnecho?