1538 Reacties
vor 8 Monaten
Reactie op Jade1410
Ik moet zeggen dat ik het counseling gesprek voor de nipt, 13 weken echo en ...
Wat vond je verwarrend? Je kan altijd je vk bellen om de info te laten herhalen!
vor 8 Monaten
Reactie op juultje-24
Wij gaan ook de nipt zonder nevenbevindingen doen en de 13+20 weken.
Wanne ...
8 maart. Dan ben ik 10+1. Ben benieuwd wat de uitgerekende datum gaat worden! 😍
vor 8 Monaten
Reactie op Happymealtje
Wat vond je verwarrend? Je kan altijd je vk bellen om de info te laten herh ...
Het was vooral gewoon geen fijn gesprek, die vrouw was echt onaardig om een gegeven moment. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik was mij gewoon oprecht niet bewust dat er zoveel mis kan gaan en ik zat juist eindelijk lekker in een positieve flow.
vor 8 Monaten
Reactie op Jade1410
Het was vooral gewoon geen fijn gesprek, die vrouw was echt onaardig om een ...
Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren! Zit je bij een praktijk? Dan zie je de volgende keer waarschijnlijk een ander gezicht aangezien de verloskundigen rouleren zodat je iedereen minimaal 1x ziet. Wellicht dat je dan kan aangeven dat je het niet als prettig ervaren hebt? Het is goed dat ze eerlijk zijn over wat er fout kan gaan, maar het lijkt mij niet de bedoeling dat dat op een onaardige manier moet gaan.
vor 8 Monaten
ik had gisteren mijn eerste echo en een mooi kloppend hartje! 🥰
binnen 3 weken de 12wk echo en de NIPT, die wordt hier (denkik) standaard gedaan in België.
de gynaecoloog zei wel dat ze me mijn termijn niet ging laten uitlopen (6okt uitgerekend).
Ons zoontje ('21) was 4,8kg bij de geboorte en in gang gezet op 40+3d, dus ik denk dat het eerder eind september zal worden hier.
vor 8 Monaten
Ik ben nu 9weken en rond 2 oktober uitgerekend 🥰 dit word ons 2de kindje. Volgende week de 10weken echo. Bij 7weken mijn eerste echo gehad vanwege een eerdere miskraam, was gelukkig een flink kloppend hartje te zien. Kijk nu alweer uit naar de volgende echo 😍
vor 8 Monaten
Reactie op Annemiekevb
Hoi lieve allemaal, een vraagje ik ben vandaag 9 weken en mijn klachten lij ...
Hier hetzelfde. Kotsmisselijk over de hele dag vanaf week 6. Nu bij week 9 en af en toe alleen nog een zeurend pijntje onder in mn buik. En moe.
vor 8 Monaten
Hoi hoi, ook ik ben begin oktober uitgerekend (als het goed is) de termijn echo moet ik nog even op wachten. Morgen ga ik wel voor een pret echo. Ook hier constant misselijk en ontzettend moe... Soms weet je bijna niet hoe je de dag door moet komen. Niet helemaal hoe ik het bedacht had na al die jaren wachten op weer zwanger zijn. Mn man zegt t mooi, koester het nou maar, dit is wat je wilde maar pfff soms is het wel echt pittig en afzien hoor. Hoe is dat voor jullie?
vor 8 Monaten
Reactie op Annemiekevb
Hoi lieve allemaal, een vraagje ik ben vandaag 9 weken en mijn klachten lij ...
Hier ook! Opeens met 9w1d geen afkeer meer voor o.a. de lichaamsgeur van m'n man en minder misselijk en moe, dat deed m'n alarmbellen rinkelen (vooral na de missed abortion van de vorige keer). Ik blijf kei bang en onzeker maar als het goed is vandaag duidelijkheid met de vervolgecho.. dit berichtje van jou geeft me al iets meer hoop, dank.
vor 8 Monaten
Reactie op HBBF
Helaas geen positieve echo. Veel geluk allemaal x
Hey wat naar. Veel sterkte met het verwerken!