1538 Reacties

8 maanden geleden

Hii ik zit echt op het randje! 30 september uitgerekend. Vandaag termijnecho gehad met kindje dat ging koppeltje duikelen, te leuk

8 maanden geleden

Reactie op Celiie

dat is goed nieuws! ik zal even een kleine samenvatting betreffende de echo ...
Super fijn dat je het zo even wil uitleggen, nu snap ik het en weet ik wat er te wachten staat 🤗 bedankt !!

8 maanden geleden

hier hebben wij gisteren een goede termijnecho gehad. het kindje is inmiddels cm groot, en bewoog goed! de uitgerekende datum is hetzelfde gebleven. 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Celiie

hier hebben wij gisteren een goede termijnecho gehad. het kindje is inmidde ...
4 cm*

8 maanden geleden

Ik ben 7 oktober uitgerekend 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Welkom! Ik ben benieuwd, hier in Den Bosch is er al meer dan een jaar wacht ...
Ik hoop dat het straks mee valt. En anders kan ik zeggen dat ik gelijk heb, is ook wat waard😂. Hopelijk eerst weer een goede echo, kan daar zo zenuwachtig over zijn… hebben jullie dat ook?

8 maanden geleden

De meesten in deze groep hebben waarschijnlijk deze, of volgende week, de termijnecho! Zo leuk!! Wij hebben hem vrijdag. 👌

8 maanden geleden

Vandaag stond de termijn echo gepland, blijkt wel weer dat wij een eigenwijs kindje hebben. Ik heb staan schudden en springen voor wat ik waard was maar de baby wilde niet de juiste kant op draaien. Volgende week donderdag mogen we terugkomen. Achja.. een keertje vaker naar de kleine kijken en luisteren is ook niet zo'n probleem 🤭

8 maanden geleden

Reactie op Imke97

Vandaag stond de termijn echo gepland, blijkt wel weer dat wij een eigenwij ...
Wat grappig ik wist niet eens dat dat met dit termijn al kon gebeuren. Heb het zelf wel gehad met 1 van mijn kleintjes alleen op een veel later termijn, pas na de 20 weken zwangerschap. Veel succes donderdag, hopelijk is jullie kleine dan niet zo eigenwijs 😂

8 maanden geleden

Reactie op ClaudiaPH

De meesten in deze groep hebben waarschijnlijk deze, of volgende week, de t ...
Jaaa ik ook!! Wij hebben hem donderdag zo spannend!!❤️

8 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad en ik ben 2 oktober uitgerekend. Kindje van 3,2 cm gezien die lekker bewegelijk is. Zelf dacht ik al 1 of 2 oktober uitgerekend te zijn dus dit komt mooi overeen. Bij mijn vitaliteitsecho kwam ik uit op 5 oktober.

8 maanden geleden

Reactie op Jadyb

Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad en ik ben 2 oktober uitgerekend. Kind ...
Wat fijn! Wanneer mag je nu weer?

8 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Wat fijn! Wanneer mag je nu weer?
Morgen ga ik bellen om de 13 weken echo in te plannen. Ik wil dit namelijk bij mijn oude VK laten doen in een andere woonplaats. Ik hoop dat het 29 maart kan en anders is het in de week na Pasen.

8 maanden geleden

Laatste twee dagen voel ik me voorzichtig wat beter en energieker. Vandaag precies 10 weken. Ik hoop stiekem dat de piek van de klachten is geweest! Anderen die zich ook wat beter gaan voelen?

8 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Laatste twee dagen voel ik me voorzichtig wat beter en energieker. Vandaag ...
Klinkt heerlijk... maar I wish. Vandaag juist erg moe en misselijk geweest. Ik merk op m'n vrije dagen met wat minder afleiding dat ik alles voel. Op werkdagen kan ik er wat meer doorheen gaan. Herkenbaar?

8 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik voel me vandaag iets minder beroerd (droge HG zwangerschap), hoop heel erg dat dit niet eenmalig is maar doorzet (10+2)

8 maanden geleden

Reactie op MiszJee

Klinkt heerlijk... maar I wish. Vandaag juist erg moe en misselijk geweest. ...
Misschien is dat het wel ja 😂 van vrijdag tm maandag was ik dit weekend vrij: hartstikke beroerd. Gister en vandaag keihard gewerkt, maar ook in de avond nog wel een beetje oke.

8 maanden geleden

Ik voel me vandaag iets minder beroerd (droge HG zwangerschap), hoop heel e ...
Hoop ik ook voor je! Lijkt me vreselijk om zo misselijk te zijn de hele tijd. Bij mij is het te hanteren als ik maar regelmatig iets voedzaams blijf eten.

8 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik heb vandaag ook een iets betere dag. Hier vandaag tien weken. Ik hoop dat het vanaf nu gaat aanhouden. Vorige zwangerschap ook een droge hg zwangerschap gehad tot 14 weken.

8 maanden geleden

Reactie op Jadyb

Morgen ga ik bellen om de 13 weken echo in te plannen. Ik wil dit namelijk ...
Ohh oké! Kan dat niet bij je eigen vo?