1538 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Ik ben 29 sept uitgerekend! Vanavond mijn eerste echo..
Wat spannend! Hier 14 feburari op valentijnsdag de eerste echo🤞🏻
9 maanden geleden
Ik ben als het goed is 28 september uitgerekend en heb 15 februari mijn 1e echo!
9 maanden geleden
Ik ben uitgerekend op 4 oktober! Mijn eerste echo is nog niet ingepland, maar vanaf het moment dat ik 8 weken ben ben ik op wintersport 😅 dus ik moet even extra geduld hebben tot de week van 26 februari 🤞🏼
9 maanden geleden
Wanneer zijn jullie van plan het tegen je werkgever te zeggen? Ik werk fulltime in het onderwijs en twijfel wanneer een goed moment is.
9 maanden geleden
volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 5/6 oktober. Na het verwijderen van mijn spiraal eind augustus eind december menstruatie gehad, en 12 januari gekozen om voor een tweede te gaan. Waarschijnlijk 13 januari zwanger geraakt🫣 bij mijn dochtertje heeft het een jaar geduurd dus het overvalt mij Eerlijk gezegd best wel😅
Als ik het goed lees hebben de meeste van jullie al een echo geplant staat, wat spannend🥰 veel succes voor diegene die binnenkort al mogen❤️
9 maanden geleden
Ik denk 5 oktober, 23 februari de vroege echo! Zo enorm spannend. Voel me helemaal niet zwanger, dus vind het enorm spannend
9 maanden geleden
Doen jullie nu eigenlijk nog testen, of wachten jullie op de eerste echo?
9 maanden geleden
Reactie op RJenee1993
Ik ben nu even gestopt, heb nog een CB weken indicator test liggen die wil ik doen als ik 6+ weken ben om te checken of die test 3+ aan gaat geven. Weekje na de laatste test de echo dus die test is meer voor mijn geruststelling dan ☺️
9 maanden geleden
Reactie op willietibbie
Wanneer zijn jullie van plan het tegen je werkgever te zeggen? Ik werk full ...
Daar ben ik ook benieuwd naar! 27-2/28-2 echo en intake, maar de 28e heb ik ook een ‘voortgangsgesprek’ met m’n leidinggevende. Ik ben dan 8,5e week ongv. Vertel ik het dan? Of na mn vakantie als ik terug kom (laatste week maart, dan is het 12 weken). Lastig hoor.. hoe gaan jullie daarmee om?
9 maanden geleden
Reactie op RJenee1993
Ik heb gisteren voor het laatst getest (Kruidvat). Wilde de oploop zien, maar donkerder dan dit kan die niet worden dus heeft geen zin meer 😜. Cb weken indicator doe ik mogelijk nog wel einde week..kijken of het oploopt (vorige week maandag was 1-2 weken).
9 maanden geleden
Hoi dames 💕 gefeliciteerd allemaal. Zo fijn om berichten te lezen van jullie die in hetzelfde schuitje zitten haha 🙈 ik ben 2 okt uitgerekend middels IVF. Bij ons is de hele omgeving (vrienden/familie/baas) al op de hoogte hiervan 🫣 21 feb staat onze echo gepland. Ben echt zo gespannen en het duurt voor mijn gevoel nog zo lang 😩 dagen voelen aan als jaren ugh… (klaag klaag🤭)
9 maanden geleden
Hoi, allereerst allemaal gefeliciteerd 🎉 ik weet sinds vrijdag dat wij zwanger zijn, en ben 7 oktober uitgerekend. Dit wordt ons 4de kindje. Ik lees dat er al heel wat dames zijn, die al weten wanneer ze hun eerste afspraak bij de verloskundige hebben. Ik zit nog op een belletje te wachten, heb een online aanvraagformulier ingevuld. Waarschijnlijk heb ik de eerste paar afspraken bij hun en wordt ik daarna doorverwezen naar het ziekenhuis, de laatste 2 zwangerschappen had ik zwangerschapsdiabetes. Ik verwacht dat ik het nu weer krijg.