Net een hele fijne en goede echo gehad! Maakte mij erg zorgen omdat ik niet veel klachten heb. Het sprong en had de hik! 🥰
Ben weer 4 dagen vooruit gezet, was te verwachten dit komt meer overeen met mijn cyclus. Nu 30 september uitgerekend ipv 4 oktober ❤️
Hee dames! Ik ben vandaag 9 weken en 5 dagen zwanger en ik heb eindelijk het idee dat ik meer energie heb. Na een dag werken ben ik na het avond eten nog steeds op en val ik in slaap. Ik heb 3 weken niet meer gesport omdat ik zo moe was en zelfs afgelopen week ziek gemeld op werk vanwege verkoudheid/ grieperig en de zware vermoeidheid. Ik heb vanmorgen weer gesport en dat voelt zo fijn! Meer mensen die zich weer fitter beginnen te voelen?
Ik heb dinsdag de termijnecho. Dan 10+3. 1mrt al de vitaliteitsecho gehad. Misselijkheid en overgeven was deze week weer erger hopelijk wordt het snel minder.
Hier 10+2 en nog steeds dood moe en goed misselijk🤭 begin het wel zat te worden die misselijkheid.. tabletjes suprimal helpen goed maar dan ben ik echt nog veel meer moe. Wordt vast weer beter, het weer werkt goed mee alvast 🌞 fijn weekend allemaal!