1538 Reacties

8 maanden geleden

Hii! Ik heb gisteren de termijnecho gehad op 10 weken 3 dagen (4 dagen vooruit gezet, ik heb korte cycli). Ik merk dat ik erg naar de echo aan het kijken ben of alles wel in orde zou zijn 😅 stom he?! Iemand die dit herkent? Ik hoop zo dat alles goed gaat met het kindje. Ik prik volgende week de NIPT en over ruim 2 weken krijg ik de 13 weken echo. Vind het spannend allemaal. In ieder geval - ik ben uitgerekend op 1 oktober! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Hii! Ik heb gisteren de termijnecho gehad op 10 weken 3 dagen (4 dagen voor ...
Mijn zorgen komen denk ik vooral omdat ik erg last heb van HG. Ik hoop echt dat het de komende weken minder gaat worden met overgeven en misselijk zijn. Verlang zo naar een beetje eten en drinken 🥹

8 maanden geleden

Reactie op Imke97

Vandaag stond de termijn echo gepland, blijkt wel weer dat wij een eigenwij ...
Hahaha, hier hetzelfde gisteren!! Bleef maar ondersteboven liggen. Uiteindelijk na echt 10 minuten én een toiletbezoekje om m’n blaas te legen en NOG een aantal keer schudden lag ie goed 😂

8 maanden geleden

Reactie op DeborahG

Ha lieve meiden, Ik heb helaas slecht nieuws. Geen kloppend hartje te zien ...
Wat verdrietig! Heel veel sterkte!

8 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Dit was parmezaam!
parmezaanse kaas mag gewoon omdat het een harde kaas is wat ik heb begrepen.

8 maanden geleden

Reactie op mirenwi1991

Hee dames! Ik ben vandaag 9 weken en 5 dagen zwanger en ik heb eindelijk he ...
Ik ben ook 9+5 en ga me ook langzaam beter voelen! Durf het nog niet te hard te zeggen, maar hoop dat het ergste voorbij is

8 maanden geleden

Reactie op DeborahG

Ahh wat heftig.. veel sterkte!

8 maanden geleden

Reactie op DeborahG

Wat ontzettend naar voor jullie. Veel sterkte 🌻

8 maanden geleden

Reactie op DeborahG

Heel veel sterkte!

8 maanden geleden

Reactie op DeborahG

Ah nee wat naar zeg!! Ik wens jou enorm veel sterkte toe. 🩷

8 maanden geleden

Reactie op DeborahG

Sterkte ❤️

8 maanden geleden

Gisteren de opa's en oma's het blije nieuws verteld😊 bewust pas gedaan na de termijn echo vanwege mn geschiedenis met een bbz. Ergens is het best wel gek dat het geen geheimpje meer is tussen mijn vriend en mij. Ze waren allemaal dolblij. Over de termijnecho gesproken, echt een kind van zn vader want die kleine lag niet stil🤣 dus ik mag morgen nog een keer om te proberen of nu wel de metingen gedaan kunnen worden.

8 maanden geleden

Reactie op frederique1996

Ik ook 6 oktober!
Ik ook de 6e!!

8 maanden geleden

Tot wanneer wachten jullie met vertellen aan mensen buiten de inner circle? Ik ben klein van stuk en nu met de tweede heb ik echt al een zichtbare buik. Dat verbergen en moeilijk doen vind ik zo vermoeiend! Maar het liefst zou ik tot na de 13w echo willen wachten.

8 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Tot wanneer wachten jullie met vertellen aan mensen buiten de inner circle? ...
Wij hebben net na de vitaliteitsecho met 8weken echo gewoon aan iedereen verteld❤️

8 maanden geleden

Reactie op Missviv

Heel herkenbaar! Ik ben vandaag 10+1 en merk de laatste paar dagen ook dat ...
Herken dit ook! Voel me sinds week 9 dag 2 echt een stuk beter en veel minder misselijk en niet meer overgeven.

8 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Zo herkenbaar. Ik heb er echt stress over. Wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten en het vooral ook in een bepaalde volgorde vertellen (beste vrienden eerst etc), maar dan ook het liefst face to face. En onze beste vrienden hebben we pas begin april mee afgesproken, wat betekent dat we het de rest pas daarna kunnen vertellen. Wat mijn man betreft bellen we die ‘beste vrienden’ gewoon, zodat we het ook de rest kunnen vertellen daarna. Maar ik wil het juist speciaal maken en het vertellen als we ze zien, ondanks dat het ‘de tweede’ is en niet meer nieuw. Is dat zo vreemd? 🤔

8 maanden geleden

Reactie op heleentje1992

Ik wacht tot na de 13w echo, dat is over 2 weekjes

8 maanden geleden

Reactie op IJW

Zo herkenbaar. Ik heb er echt stress over. Wil eigenlijk zo lang mogelijk w ...
Opzich is dit niet vreemd hoor! Face to face blijft toch altijd leuker! Ik merk zelf wel dat wij daar nu iets makkelijker in staan met de tweede. Iedereen zag het al een beetje aankomen dus een videogesprek voldoet nu ook 😂

8 maanden geleden

Reactie op IJW

Zo herkenbaar. Ik heb er echt stress over. Wil eigenlijk zo lang mogelijk w ...
Ja precies dit heb ik dus ook! En als ik het aan mijn man vraag zegt hij: uh ja gewoon we bellen wat mensen op en vertellen het? Maar ik vind het leuker persoonlijk en dan dus ook bepaalde mensen eerder dan anderen. Tegelijkertijd heb ik vrijdag bijv een etentje en feestje met collegas/vrienden en ik denk niet dat ik de buik + geen alcohol goed kan verstoppen. Ik kan hier echt zo lang over blijven nadenken!