1538 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb het vrijdag aan mijn beste vriendinnen verteld. Ik had een fles martini Bellini laten maken met een ticket "i cant drink this but you can! Baby ... coming 6 oktober 2024". En op tafel gezet. Aan het uitschenken etc. Maar duurde dus wel een uur! Voor iemand het eindelijk las en dus doorhad !! Haha mijn geduld werd op de proef gesteld.
Ik vind het ook wel leuker om het face to face te doen.
Komende vrijdag is de rest van mijn vriendinnen aan de beurt en 1 broer (We gaan mijn verjaardag vieren).
Mijn ouders wacht ik tot na de 12wk echo op 20 maart, en mijn schoonouders hebben we een etentje mee de 24e, dan zijn die aan de beurt.
Ik hen nog het meeste stress voor de grote broers, die moeten ook snel ingelicht worden.
Wanneer zeggen jullie het aan de oudere kinderen?
8 maanden geleden
Nou ik ook nu termijnecho gehad, en baby werkte totaal niet mee. Uitwendig, inwendig, toch weer uitwendig. Uiteindelijk wel gelukt. 2 oktober uitgerekend!
8 maanden geleden
Reactie op heleentje1992
Nou ik ook nu termijnecho gehad, en baby werkte totaal niet mee. Uitwendig, ...
Gaat nog wel vaker niet mee werken🤪 in de toekomst
8 maanden geleden
13 weken echo, 20 weken echo en geslachtsecho zijn gepland! 🎉 Heb ineens het gevoel dat de zwangerschap mega snel gaat. Hebben jullie dit ook?
8 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Goede nipt gehad gisteren! Al binnen na 2 werkdagen, zo fijn
Wat fijn en super snel! Ik ga zometeen prikken 🍀
8 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Wat fijn, zo snel!
8 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Wat fijn ❤️
8 maanden geleden
Reactie op Suzi98
Wat fijn! En snelle uitslag zeg!
Ik kreeg te horen 10 werkdagen🙈
8 maanden geleden
Zat net even op het account te kijken, lees dat er sprake is van IRAS positief. Iemand beetje bekend mee? Vervolgonderzoek is ingezet en vanmiddag gelukkig vk afspraak dus dan even horen hoe of wat