1538 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Wat fijn zeg! Hoelang duurde het voor je de uitslag had ?
Precies 7 dagen, vorige week woensdag geprikt. Maar lees heel wisselende termijnen, van 2 dagen tot 2 weken

8 maanden geleden

Precies 7 dagen, vorige week woensdag geprikt. Maar lees heel wisselende te ...
Jaa daarom ik ga morgen vroeg voor nipt en nevenbevinding vind het zo spannend. Ik was heel nuchter maar merk dat ik ineens heel verdrietig van wordt

8 maanden geleden

29 september uitgerekend ipv 2 oktober. Goede termijnecho gehad❤️

8 maanden geleden

Ik mag in dit groepje blijven. Net de termijnecho gehad en van 3 oktober teruggezet naar 1 oktober.

8 maanden geleden

Reactie op Linzbeanz

Ik 30 sept ipv 4 okt
Leuk, ik ook 30 sept!

8 maanden geleden

Ik heb de nipt uitslag al binnen! Alles is goed 🙏🏼❤️! Afgelopen maandag getest, dus ging vlot!

8 maanden geleden

Reactie op Lin1993

Leuk, ik ook 30 sept!
Nog één van 30 sept!

8 maanden geleden

Net mijn nipt uitslag binnen. Ik had inclusief nevenbevindingen gedaan en alles is goed🎉. Vorige week donderdag bloed geprikt.

8 maanden geleden

21 maart de termijnecho, 15 april pretecho geslachtsbepaling en 15 mei de 20 weken echo ❤️

8 maanden geleden

Vandaag geprikt voor de nipt. Wordt naar Maastricht gestuurd. Hoelang zou ik ongeveer moeten wachten?

8 maanden geleden

Reactie op Loesd

Vandaag geprikt voor de nipt. Wordt naar Maastricht gestuurd. Hoelang zou i ...
Ik ben ook echt benieuwd mijne is ook vandaag naar Maastricht gegaan

8 maanden geleden

Reactie op joyce1411

Ik ben ook echt benieuwd mijne is ook vandaag naar Maastricht gegaan
Hier dinsdag in maastricht laten prikken nog geen uitslag binnen

8 maanden geleden

Reactie op Lyske

Ja zie meeste rond de 6/7 dagen vind echt spannend

8 maanden geleden

Reactie op Lyske

Hier na 2 werkdagen de uitslag vanuit Maastricht! Zal dus snel komen bij jou denk ik.

8 maanden geleden

Reactie op Westlandse92

Wat fijn! En snelle uitslag zeg! Ik kreeg te horen 10 werkdagen🙈
Ja is ook normaal hoor maar meestal is t er wel sneller dan 10 werkdagen. Ligt ook aan t ziekenhuis

8 maanden geleden

Ik kreeg ook 10 werkdagen te horen, hij was er met een week (woensdag geprikt, woensdag uitslag)

8 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Hier na 2 werkdagen de uitslag vanuit Maastricht! Zal dus snel komen bij jo ...
Vanuit welk ziekenhuis was het bij jou ? Ik ben vanuit Nieuwegein en die gaan rechtstreeks naar Maastricht weetniet of dat wat uitmaakt

8 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Ja is ook normaal hoor maar meestal is t er wel sneller dan 10 werkdagen. L ...
Mijn nipt wordt in het Erasmus getest.

8 maanden geleden

Reactie op Westlandse92

Mijn nipt wordt in het Erasmus getest.
Ik gok dat mijne daar ook heen is gegaan, aan je naam te zien woon je in de buurt ;). Bij mij dus woensdag 8u geprikt, week erna rond 16u gebeld met de (goede) uitslag. Met nevenbevindingen

8 maanden geleden

Ik ben vandaag 11w3d. Tot nu toe al 3 keer een echo gehad en altijd mooi kloppend hartje gezien of gehoord, zelfs 4 dagen teruggezet (korte cyclus dus snap ik), en toch ben ik nu nog bang voor een miskraam. Ik krijg steeds meer steken en krampjes onderin m’n buik. Ik denk dat het gewoon is omdat m’n baarmoeder groeit. Soms krijg ik ineens een heftige steek of kramp. Maar heel erg kort hoor. Iemand anders die zich ook nu nog zo’n zorgen maakt om een miskraam? Het is mijn eerste zwangerschap dus heb het nog niet meegemaakt of iets. Het lijkt wel of ik er steeds banger voor word naarmate de tijd vordert. Ik wacht ook op nipt en over 12 dagen de 13 weken echo, ik ben gewoon erg bang om iets slechts te horen ofzo. Iemand die dit dus herkent terwijl je al bijna naar het 2e trimester gaat? 😅